Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@14:47:39 GMT

کشف بیش از ۳۴ کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۷۰۹۴

کشف بیش از ۳۴ کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ سید محمد موسوی گفت: ۳۴کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و ۴۰۰ گرم هروئین از سه دستگاه خودرو در گچساران کشف و ضبط شد.

وی گفت:در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات جداگانه به سه دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و آنان را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: سه نفر در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

موسوی عنوان کرد: ۱۴۵ متهم در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و احساس امنیت شهروندان در فروردین امسال در این شهرستان دستگیر شدند.

وی اظهار داشت:این متهمان شامل۲۷ نفر سارق، ۵۲ معتاد، یک نفر قاچاقچی و ۶۵ متهم جرائم خرد در گچساران شناسایی و دستگیر شدند.

کد خبر 505921 برچسب‌ها استان کهگیلویه اعتیاد - مواد مخدر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه اعتیاد مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران

سرهنگ ارسلان خادمیان گفت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی اجرا شد.    وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۱۰ نفر قاچاقچی و ۱۷ نفر معتاد و ۵ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و۲۵۱ دستگاه انواع خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف کردند.   خادمیان تصریح کرد: در ادامه این طرح ۴۰ نفر به جرم سرقت و ۱۸۳ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۲۷۵ مورد حکم جلب اجرا شد.   فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم وبا مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان