Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی ان ان، پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا رسما چند ویدئو مربوط به یوفوها، پدیده‌های هوایی ناشناس، را منتشر کرد.

در سه ویدئو منتشره از سوی وزارت دفاع آمریکا، اشیاء ناشناس پرنده‌ای نشان داده می‌شود که از سوی دروبین‌های مادون قرمز ثبت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو ویدئو ترس پرسنل پنتاگون از حرکت سریع این اشیاء ناشناس پرنده نشان داده می‌شود. تصور آن‌ها بر این است که این اشیاء ناشناس پهپاد باشند. نیروی هوایی آمریکا در سپتامبر گذشته در اختیار داشتن چندین ویدئو حاوی تصاویری از یوفو‌ها را تائید کرد.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد: این ویدئو‌ها را اکنون رسما منتشر کردیم تا به تصورات غلط مردم درباره واقعی و غیر واقعی بودن فیلم‌هایی که از سوی کمپانی‌های خصوصی پخش شده اند، پایان دهیم.

در ویدئوی پنتاگون آمده است: گزارش‌های زیادی مبنی بر مشاهده یوفو‌ها در محدود‌های تحت کنترل ارتش در سال‌های اخیر دریافت کرده است. پنتاگون با استناد به گفته نیروی هوایی آمریکا اشیاء ناشناس در این ویدئو‌ها را یوفو، پدیده‌های هوایی ناشناخته، معرفی می‌کند. یکی از تصاویر گرفته شده مربوط به سواحل جنوبی کالیفرنیا در سال ۲۰۰۴ می‌شود. یک ویدئو دیگر نیز از سوی خلبان یک جنگنده اف-۱۸ در سواحل اقیانوس آتلانتیک گرفته شده است.

«جوزف گردیشر» سخنگوی نیروی دریایی آمریکا، اخیراً در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان با تأیید صحت فیلم‌های منتشر شده در خصوص یوفو‌ها اعلام کرد: اشیای موجود در فیلمی که از طبقه بندی نظامی محرمانه خارج شده، «پدیده‌های هوایی ناشناس» هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این فیلم‌هایی که اکنون نیروی هوایی آمریکا درستی آن‌ها را تأیید می‌کند، بنیاد «بسوی آکادمی علوم و فنون ستارگان» (To The Stars Academy of Arts and Science) در فاصله زمانی دسامبر ۲۰۱۷ و مارس ۲۰۱۸ در نیویورک‌تایمز منتشر کرد؛ در این تصاویر اشیاء مستطیل شکلی دیده می‌شود که با سرعت بالا جابه‌جا می‌شوند. تصاویر این اشیاء با حسگر‌های پیشرفته مادون قرمز گرفته شده بود.

یکی از فیلم‌های این اشیاء ناشناس در سال ۲۰۰۴ شکار شده است و دو فیلم دیگر در سال ۲۰۱۵. در فیلم ۲۰۰۴ حسگر‌ها بر روی هدفِ در حالِ پرواز قفل می‌شوند، اما شیء پرنده به سرعت از سمت چپ تصویر خارج می‌شود، به گونه‌ای که مکان‌یابی سریع دوباره آن برای حسگر‌ها دشوار است.

همچنین در دو ویدئوی ۲۰۱۵، صدای خلبان جنگنده‌های آمریکایی شنیده می‌شود که تلاش دارند آنچه را مشاهده کرده اند، توجیه کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت دفاع آمریکا اشیاء پرنده اشیاء ناشناس یوفو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه نادر و زیبای شادی یک جفت لک لک بعد از اولین تخم گذاری | ویدئو

دریافت 488 KB

به گزارش همشهری آنلاین، با جانمایی یک دوربین مقابل آشیانه این لک‌لک‌ها صحنه این شادی به ثبت رسیده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

منبع:‌خبرفوری

کد خبر 848420 منبع: مشرق برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش خبر مهم حیوانات - پرندگان

دیگر خبرها

  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • اولین عکس از درب طلای حرم امام رضا (ع) منتشر شد
  • (ویدئو) لحظه زمین‌گیر شدن مرد شمشیر به دست
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • صحنه نادر و زیبای شادی یک جفت لک لک بعد از اولین تخم گذاری | ویدئو
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • (ویدئو) اولین تصاویر از شکسته شدن سد در کنیا؛ کشف ۴۲ جسد
  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد