Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس فدراسیون چوگان از آموزش ورزش چوگان در فضای مجازی خبر داد و گفت: فیلم‌های آموزشی چوگان با همکاری اهالی این رشته ورزشی تهیه می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غزاله امیرابراهیمی با اشاره به وضعیت رشته چوگان همزمان با اعمال محدودیت‌های کرونایی، گفت: متاسفانه شیوع بیماری کووید-19 موجب شده عرصه ورزشی کشورمان دچار آسیب های فراوانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس بانوان فدراسیون چوگان با یاداوری اینکه ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا محدودیت های متعددی را برای حوزه ورزش ایجاد کرد تا ورزشکاران از آسیب های احتمالی دور شوند، اظهار کرد: بنابراین امروزه شاهد تعطیلی مسابقات ورزشی، باشگاه ها و تمرین تیم ها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه فدراسیون چوگان نیز همانند فدراسیون های دیگر ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای از سرگیری روند کاری است، ادامه داد: خوشبختانه پس از کاهش محدودیت ها، جلسات کارشناسی به منظور ارائه راهکار در راستای تداوم آموزش چوگان به ورزشکاران انجام شد.

امیرابراهیمی تصریح کرد: بر این اساس باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده هم اکنون در حال تهیه فیلم های آموزشی با همکاری چوگان‌بازان و ارائه این فیلم ها به علاقه مندان از طریق فضای مجازی هستیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون چوگان خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از رهایی جامعه ورزش از بیماری کرونا، شاهد برگزاری باشکوه مسابقات چوگان در سطح کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چوگان آموزش آنلاین فدراسیون چوگان محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟