Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@09:04:19 GMT

ژاله صامتی: مخاطب با «زیرخاکی» ارتباط برقرار کرده است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۸۱۹۴

ژاله صامتی: مخاطب با «زیرخاکی» ارتباط برقرار کرده است

ژاله صامتی بازیگر «زیرخاکی» گفت: خدا را شکر مخاطب کار را پسندیده و با سریال ارتباط برقرار کرده است. به نظرم در ادامه هم سریال می‌تواند مخاطب را با خود همراه کند، زیرا کار بسیار جذاب و دوست داشتنی است.

 


به گزارش خبرگزاری فارس٬ ژاله صامتی بازیگر سریال «زیرخاکی» درباره حضورش در سریال و هم بازی بودن با بازیگران حرفه‌ای سینما گفت: کار با بازیگران حرفه‌ای بسیار جذاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگران در این سطح، کارشان را بلدند و کار برایم لذت بخش بود‌. پیش‌تر با آقای حجازی‌فر همبازی نبودم اما کار با ایشان برایم تجربه خوبی بود. با آقای جمشیدی پیش‌تر تئاتر و فیلم کار کرده بودم؛ زوایای بازی ایشان را می‌شناختم و به همین دلیل به زبان مشترک در بازی رسیدیم.

بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون درباره قسمت‌های پخش شده سریال گفت: تاکنون سه قسمت از سریال پخش شده؛ از کامنت‌هایی که دارم خدا را شکر مخاطب کار را پسندیده و با سریال ارتباط برقرار کرده است. به نظرم در ادامه هم سریال می‌تواند مخاطب را با خود همراه کند زیرا کار بسیار جذاب و دوست داشتنی است.

وی درباره نقش خود توضیح داد: من پریچهر را بازی کردم و برای ایفای آن تمام تلاش و توانم را به کار بردم تا ببینیم مخاطب چه قضاوتی درباره آن خواهد داشت.  

صامتی درباره حواشی اخیری که برای سریال پیش آمد گفت: خدا را شکر سریال پخش شد. ما همه نگران بودیم. افراد از من جویا بودند که سریال چه سرنوشتی خواهد داشت و من جوابی نداشتم. از این که به خاطر خطا، صحبت و یا رفتار یک فرد تمام افراد مورد مواخذه قرار بگیرند و زحمات یک عده زیر سوال برود بسیار سخت و طاقت‌فرساست.

وی در پایان افزود: جدای این که چقدر رفتار یا کردار فرد غلط است و چقدر درست اما در این موقعیت تر و خشک با هم می‌سوزند. حاصل ۲ سال تلاش افراد به خاطر یک رفتار سلیقه‌ای تحت تاثیر قرار می‌گیرد. خدا را شکر در این موضوع درایت شد و سریال پخش شد. از کامنت‌هایی که به من می‌رسد متوجه شدم مخاطب پیگیر پخش سریال بود. امیدوارم برای لحظاتی بیننده تلویزیون حالش خوب باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سینما ژاله صامتی تلویزیون تئاتر خدا را شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا آتش‌بس در غزه از کانال مصر برقرار می شود؟

«دولت مصر به تازگی از طرح جدید خود برای آتش بس در جنگ غزه رونمایی کرده است. طرحی که در ادامه ابتکارهای پیشین مصری‌ها در این رابطه قرار دارد و البته اما و اگرهای زیادی در مورد به نتیجه رسیدن این طرح وجود دارد.»

به گزارش ایسنا، الف نوشت: یکی از میانجی گران فعال در جریان جنگ غزه با هدف برقراری آتش بس، دولت مصر بوده است. در این راستا این کشور میزبان چندین دور رایزنی و مذاکره با مقام های ارشد حماس و رژیم اشغالگر قدس بوده و بر آن بوده تا ابتکارات مطرح شده از سوی خود جهت برقراری آتش بس در نوار غزه را محقق سازد. به تازگی نیز در جریان سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به منطقه شاهد طرح ابتکار جدید دولت مصر برای برقراری آتش بس در نوار غزه بوده ایم. 

طرحی که جزئیات چندانی از آن به بیرون درز نکرده با این حال به این نکته اشاره شده که در قالب آن مبادله اسرا میان حماس و رژیم اسرائیل صورت می گیرد و البته که شاهد یک آتش بس سه هفته ای خواهیم بود. آتش بسی که هدف اصلی آن جلوگیری از حمله به شهر رفح است. در عین حال دولت مصر خواستار آن شده که در روند بازگشت فلسطینی های ساکن در شمال غزه به خانه های خود بازرسی آن ها بر عهده نیروهای مصری و نه اسرائیلی باشد. با این همه، بسیاری از ناظران و تحلیلگران مسائل راهبردی تاکید دارند که بعید است که این ابتکار، ماهیت عملیاتی به خود بگیرد. 

دلیل این مساله نیز روشن است: زیرا آتش بس موقت و مبادله اسرا در قالب آن گزینه ای است که کاملا در قالب اهداف و منافع رژیم صهیونیستی است. در این چهارچوب رژیم صهیونیستی هم می توانند اسرای خود را آزاد کرده و تا حدی از شدت فشارهای داخلی علیه خود بکاهد و هم گزینه حمله به رفح و جنگ افروزی علیه مردم غزه را نیز همچنان روی میز داشته باشد. معادله ای که حماس آن را رد کرده و تاکید نموده که هر توافق آتش‌بسی بایستی ماهیت دائم و نه موقت داشته باشد. 

با این همه، حداقل به یک دلیل، به نظر نمی رسد که آتش بس در جنگ غزه از کانال مصر محقق شود. دلیل این موضوع نیز در جهت گیری های بین المللی و البته سیاست داخلی مصر نهفته است. مصر از نظر سیاسی پیوندهای نزدیکی را با جهان غرب و البته رژیم اشغالگر قدس دارد. دولت مصر چندین دهه است که به توافق صلح با اسرائیل رسیده و البته که شدیدا نیز به کمک های قدرت های غربی به اقتصاد خود وابسته است. 

در جریان جنگ غزه نیز شاهد بودیم که مصر همسو با درخواست های صهیونیست ها و قدرت های غربی، مرز مشترک خود با نوار غزه را به طور کامل بست. از این رو، این کنشگر نمی تواند طرحی را ارائه کند که در برگیرنده منافع ملت و مقاومت فلسطین هم باشد. جدای از این ها، نباید از یاد ببریم که جنبش حماس گرایش‌های اخوانی قابل توجهی دارد. این در حالی است که جنبش اخوان المسلمین تا حد زیادی در مصر تحت سرکوب دولت مرکزی این کشور قرار دارد و حتی دولت مصر پیروزی حماس در جنگ غزه را یک چالش بزرگ برای خود در عرصه سیاست داخلی اش ارزیابی می کند. 

با توجه به آنچه گفته شد، به نظر نمی رسد که آتش بس عادلانه ای در جنگ غزه از رهگذر ابتکارات دولت مصر برقرار شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین ارتباط بلوتوثی فضایی برقرار شد
  • آیا آتش‌بس در غزه از کانال مصر برقرار می شود؟
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • شبکه هابل برای اولین بار با یک ماهواره ارتباط بلوتوثی برقرار می‌کند
  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
  • بهرام افشاری به این دلیل مهم در پایتخت ۷ حضور ندارد
  • عکس| تصویری زیرخاکی از امید حاجیلی
  • ۱۳ میلیون دلار برای القای تاریخچه ترور و کشتار به ایران و مذهب شیعه | جعل تاریخ در سریال حشاشین
  • آقای سعید آقاخانی، ما تحمل می‌کنیم، اما دل خودتان نسوخت؟