Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ داوود عبدالمالکی روز سه‌شنبه در حاشیه نشست ستاد کنترل مجرمان سابقه‌دار استان قزوین به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زندان می‌تواند قبل از اعطای مرخصی به زندانی، با ارسال یک نامه کتبی به نیروی انتظامی مراتب را اطلاع داده و پلیس نیز روش‌های کنترل مجرم را در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد اقدامات نیروی انتظامی قزوین در حوزه پیشگیری دنبال می‌شود، تصریح کرد: با معرفی زندانیان، هرگونه آمار و اطلاعات غلطی که از سوی مجرمان به پلیس داده شده مرتفع می‌شود و شرایط کنترل و پیشگیری از وقوع جرم افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عبدالمالکی بیان داشت: ایجاد بانک اطلاعاتی مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار موضوع بسیار مهمی است که با نظارت و کنترل روی آنها می‌توان به کاهش جرایم اقدام کرد، اما لازم است باید بین مجرمان خشن و سابقه‌دار تفکیک قائل شد، چراکه برخی از مجرمان خشن هستند اما سوابق بسیاری ندارند.

این مسؤول انتظامی در استان قزوین به کنترل زندانیان دارای مرخصی در ایام عید نوروز اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در ایام عید از سوی نیروی انتظامی دنبال می‌شد، کنترل زندانیان دارای مرخصی بود که به علت نبود اطلاعات دقیق کار نیروی انتظامی دوچندان شده بود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: برای افزایش کیفیت کار در جمع آوری لیست مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای لازم است که نشست‌های بیشتری در این رابطه برگزار شود و از هرگونه اقدامات کمیتی و به دور از کیفیت جلوگیری شود.

بانک اطلاعات مجرمان حرفه‌ای، خطرناک و محکومین سابقه‌دار با همکاری زندان و نیروی انتظامی در استان قزوین آغاز شد.

برچسب‌ها نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور استان قزوین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور استان قزوین نیروی انتظامی استان قزوین سابقه دار حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت