Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای ریاست فدراسیون ووشو گفت: بحث بر سر رای آوردن یا نیاوردن من نیست و فقط قصد دارم تکلیفی که برعهده‌ام گذاشته شده را تا انتها به خوبی انجام دهم. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

محمود متدین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون ووشو اظهار داشت: سال‌ها به عنوان دبیر و خزانه‌دار در فدراسیون ووشو  حضور داشتم و در مدت 5 سال دبیری فدراسیون نیز از تمام برنامه‌ریزی‌ها و اتفاقات فدراسیون آگاهی داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی بعد از پایان مدت دبیری در فدراسیون و بازگشت به وزارت ورزش و جوانان از سوی پیشکسوتان و جامعه ووشو از من درخواست شد که در انتخابات حضور داشته باشم.  همه این موارد باعث شد که برای ثبت نام در انتخابات به نتیجه برسم تا به امید خدا شانس خود را در یک انتخابات آزاد امتحان و تکلیفی که برعهده من گذاشته شده است را انجام بدهم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به پایان زمان ثبت‌نام از کاندیداها، احتمال انصراف او از انتخابات وجود خواهد داشت، گفت: به امید خدا قصد دارم تا پایان انتخابات در صحنه حضور داشته باشم. سعی خواهم کرد برنامه‌های خود را نیز به صورت جامع و کامل به جامعه ووشو ارائه بدهم. در نهایت نیز تصمیم مجمع عمومی فدراسیون خواهد بود تا به بنده رای بدهد یا نه. بحث بر سر رای آوردن یا نیاوردن  من نیست و قصد دارد تنها تکلیفی که برعهده‌ام گذاشته شده است را تا انتها به خوبی انجام بدهم.

دبیر سابق فدراسیون ووشو در خصوص آینده ووشو و شرایط رئیس آینده این فدراسیون تاکید کرد: زحمات بسیار زیادی از طرف علی‌نژاد به عنوان رئیس سابق فدراسیون که 13 سال در این فدراسیون حضور داشتند برای این رشته کشیده است. شخصا اعتقاد دارم مدیریت علی‌نژاد در موفقیت‌ها ووشو تاثیرگذار بوده است، اما در این موفقیت‌ها مربیان استانی، هیئت‌ها، ورزشکاران و کادر اجرایی فدراسیون نیز نقش داشتند. در حال حاضر نیز ریل گذاری بسیار خوبی در فدراسیون انجام شده است و قطعا اگر در آینده از مشورت و پیشکسوتان ووشو استفاده کنیم نه تنها هیچ خللی در آینده پیش نخواهد آمد، بلکه می‌توانیم بهترین نتایج را نیز کسب کنیم. از طرفی در کنار بعد قهرمانی باید دقت لازم را در بعد همگانی نیز داشته باشیم و با همکاری جامعه ووشو به بهترین نحو فدراسیون را اداره کنیم.

اوجاقی: برای حضور در قهرمانی آسیا و جام‌جهانی دو تیم خواهیم داشت/ تیم ملی تا شهریور تمرین ندارد


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون ووشو ووشو ایران ووشو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون ووشو ووشو ایران ووشو فدراسیون ووشو ووشو ایران ووشو فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین‌نامه‌های جدید لیگ برتر، فصل آینده به تعویق می‌افتد.

امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت:

باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود:

بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت:

اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد