Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@12:46:07 GMT

برداشت سنتی، مشکل اصلی معادن زغال‌سنگ کرمان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۸۴۱۳

برداشت سنتی، مشکل اصلی معادن زغال‌سنگ کرمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مهدی باصره افزود: میزان برداشت زغال‌سنگ به نسبت نیاز شهرستان نشان می‌دهد که توسعه این معادن جای کار بسیاری دارد. بنابراین سال ۹۸ مجوز بهره‌برداری از ۲ مجموعه زغال‌سنگ صادر شد که مجموعه کناروییه اکنون در حال بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: توسعه اکتشافات زغال‌سنگ برای تامین نیاز داخلی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه زغال‌سنگ خمرود در حال وارد کردن تکنولوژی خوبی است که در صورت بهره‌برداری از این تکنولوژی میزان استخراج معادن افزایش می‌یابد.

باصره افزود: در صورتی که برنامه‌های زغال‌سنگ و شرکت دالاهو به نتیجه برسد، ورود آن به بورس به نفع کارگر و این معادن است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان هم گفت: نگرانی اصلی کارگران واگذاری شرکت زغال‌سنگ کرمان به هلدینگ دالاهو بود که کارگران این معادن به علت فقدان اطلاع دقیق و کافی از وضعیت واگذاری و ماهیت هلدینگ دالاهو، اعتراضات و نگرانی در مورد آینده شغلی خود داشتند.

رضا اسماعیلی ادامه داد: در این خصوص با هماهنگی با صندوق فولاد، مقرر شد که مدیر شرکت دالاهو و مشاور وزیر برای ارائه گزارشی کامل در این زمینه به استان کرمان سفر کنند که نگرانی کارگران رفع شود.

وی افزود: همچنین نگرانی از تعدیل نیرو و وضعیت قراردادها و تعطیلی ایام تعطیلی در مورد کرونا از دیگر مشکلات معادن زغال‌سنگ کرمان محسوب می‌شود که در حال پیگیری برای رفع مشکلات آنان هستیم.

اسماعیلی اضافه کرد: مشکلات کارگران معادن زغال‌سنگ کرمان با مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت تلفنی مطرح و مشکلات آنان در نشستی در استانداری کرمان بررسی شد.

وی گفت: ورود زغال‌سنگ به تابلوی بورس اتفاق مطلوبی برای رفع مشکلات این شرکت به شمار می‌رود اما تاکنون اقدامی اجرایی در این حوزه انجام نشده است.

کد خبر 505958 برچسب‌ها استان‌ کرمان معدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کرمان معدن زغال سنگ کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات کارگران در بهارستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارتقای نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی
  • پیگیری مشکلات کارگران در بهارستان
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند