Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو تاکید کرد مسابقات در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود حتی اگر واکسن کرونا کشف نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس، ماسا تاکایا سخنگوی کمیته برگزاری بازیهای توکیو روز سه شنبه در گفت وگویی تاکید کرد که برگزارکنندگان برای برگزاری المپیک در تاریخ جدید در سال ۲۰۲۱ متمرکز خواهند شد حتی اگر واکسن کرونا در دسترس نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تاکایا در پاسخ به سؤال تعدادی از خبرنگاران در جلسه توجیهی آنلاین، گفت: ما مرتباً به این سؤال می پردازیم اما ما همان جواب را داریم. تاریخ های جدیدی داریم. ماموریت ما ارائه بازی ها در تاریخ های جدید تعیین شده است.

وی تاکید کرد که کمیته برگزاری بازیها با IOC، سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، مقامات بهداشت محلی و سایر مقامات برای بحث و تبادل نظر درباره این بیماری ارتباط نزدیک خواهد داشت.

سخنگوی توکیو ۲۰۲۰ عنوان کرد: ما چارچوب مشخصی برای تبادل نظر داریم. ما کارها را ادامه خواهیم داد و اقدامات لازم را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش فارس، صبح امروز رئیس اتحادیه پزشکی ژاپن اعلام کرد در صورتی که واکسن ویروس کرونا کشف نشود برگزاری بازی ها دشوار خواهد بود.

همچنین یوشیرو موری رئیس کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو تاکید کرد امکان تعویق دوباره وجود ندارد و در صورتی که واکسن کشف نشود احتمال لغو بازیها وجود دارد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: توکیو سازمان بهداشت جهانی المپیک المپیک توکیو ویروس کرونا کمیته برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: تاریخ تو را نمی‌بخشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نامه‌ای خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کردند: زمان آن رسیده بدون توجه به فشارهای سیاسی به وظایف خود عمل کنی.

در این نامه خطاب به نتانیاهو تصریح شده است: اگر این فرصت (توافق با نیروهای مقاومت فلسطین) را برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی نابود کنی تاریخ هرگز تو را نخواهد بخشید.

هزاران نفر در تل آویو و دیگر مناطق اراضی اشغالی شب گذشته برای چندمین بار تظاهرات گسترده برگزار کردند و خواستار دستیابی سریع به توافق با غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام در اراضی اشغالی شدند.

تظاهرات کنندگان خواستار برکناری نتانیاهو و تحقق سریع توافق مبادله اسرا شدند.

رسانه صهیونیستی هاآرتص نیز شب گذشته گزارش داد: تظاهراتی در حمایت از توافق بازگرداندن اسرا در حال برگزاری است. این تظاهرات در تقاطع کابلان در تل آویو و نیز میدان موزه تل آویو و نزدیکی الکرباه و نیز قیساریا، حیفا، قدس، تقاطع شعار هنیگف و مقابل منزل بنی گانتز، تقاطع کرکور و برخی شهرهای دیگر برگزار شد.

کد خبر 6097009

دیگر خبرها

  • خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: تاریخ تو را نمی‌بخشد
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت