Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدحسین صوفی دبیر شورای نظارت بر صداوسیما درباره شایعات مرتبط با دستمزد نجومی برخی سلبریتی‌ها در تلویزیون که در روزهای اخیر حاشیه‌ساز شده است،  گفت: یکی از دستور جلسات ما این است که به بررسی و جمع‌آوری اطلاعات و داده‌ها در همین زمینه بپردازیم.

دبیر شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به اظهارنظرهای مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌های رسمی اضافه کرد: چندان نمی‌توان به اخبار شبکه‌های اجتماعی تکیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود ما براساس مستنداتی که در حال جمع آوری آن‌ها هستیم قضیه را بررسی می‌کنیم.

وی درباره اینکه دستمزدهای مجریان تلویزیونی در چند سال اخیر مورد حاشیه‌هایی قرار گرفته اما چارچوب درستی برای آن شکل نگرفته است، گفت: شورای نظارت بر صداوسیما وظیفه‌اش نظارت بر کلیت سازمان صداوسیما است. معمولا گزارش‌های این شورا به پنج مرجع ارجاع می‌شود؛ گزارش‌هایی که طبقه بندی شده است.

دبیر شورای نظارت بر صداوسیما درباره اینکه تا چه حد به مساله دستمزد مجریانی چون رشیدپور و مهران مدیری و سلبریتی‌ها ورود شده است، گفت:  شورا در حال بررسی و جمع‌آوری مکاتبات است تا ببیند این موارد بوده است یا خیر؟ چون همین قدر که در شبکه‌های اجتماعی گفته شده چنین چیزهایی بوده است، همین قدر هم مدیران سازمان تکذیب کرده‌اند و بالاخره ما باید مستندات را بگیریم و بررسی کنیم تا ببینیم مبلغی که داده شده استاندارد و عرف بوده است یا خیر. یکی از انتظارات این است که اجازه داده شود این موارد فارغ از هیجانات و التهابات بررسی شود.
 

کد خبر 505954 برچسب‌ها تلویزیون مجری تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون مجری تلویزیون صدا و سیما شورای نظارت بر صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • خبرهایی از حج، نمایشگاه کتاب و اختلاف‌ مجریان تلویزیون
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!