Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد استان کرمان در روستای کپرنشین پیرخوشاب در منطقه ذهکلوت شهرستان رودبار جنوب شد. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین افتتاح 10 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان کرمان صبح امروز در روستای کپرنشین پیرخوشاب در منطقه ذهکلوت شهرستان رودبار جنوب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در سیل جنوب کرمان تا هفته دولت به اتمام می‌رسدتوزیع لوازم خانگی اهدائی سپاه بین مردم سیل‌زده جنوب کرمان + فیلمسیل به 5170 خانوار تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در جنوب کرمان خسارت زد

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در آیین افتتاح این واحدهای مسکونی اظهار داشت: با پیگیرهای انجام‌شده پس از تأمین زمین به‌منظور ساخت مسکن برای اهالی پیرخوشاب در فاز نخست 10 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد این روستا احداث شد.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست ساخت مسکن برای تعدادی از اهالی این منطقه که مددجوی کمیته امداد هستند انجام شده است افزود: در مراحل بعدی برای تمامی اهالی این روستای محروم مسکن احداث خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با عنوان اینکه برای احداث هر واحد مسکونی در این روستا چیزی در حدود 60 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است گفت: این واحدهای مسکونی از محل اعتبارات سازمان برنامه ‌و بودجه و کمیته امداد احداث و تحویل مددجویان این منطقه شده است.

وی با اشاره به اینکه این واحدها با متراژ هرکدام 50 مترمربع ساخته شده‌اند ادامه داد: طرح راهبری شغلی برای مددجویان منطقه ذهکلوت به ‌منظور اشتغال، توانمندسازی و توان‌افزایی مددجویان این منطقه توسط این نهاد نیز اجرا شده است.

صادقی گفت: در راستای اجرای این طرح صبح امروز 100 رأس دام نیز با همکاری و مشارکت خیران حوزه اشتغال تحویل 25 خانوار تحت حمایت کمیته امداد در منطقه ذهکلوت شد.

به گزارش تسنیم اهالی روستای محروم پیرخوشاب بخش ذهکلوت شهرستان رودبار جنوب درگذشته در منطقه‌ای محروم، صعب‌العبور و فاقد امکانات اولیه در 100 کیلومتری بخش جازموریان ساکن بودند که با پیگیری‌های کمیته امداد محل اسکان این اهالی جابه‌جا شده و در منطقه ذهکلوت اسکان داده شدند.

انتهای پیام/511/ ح

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد استان کرمان مددجویان کمیته امداد واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد