Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانی با بیان اینکه تعهد خیرین مدرسه‌ساز در سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشت گفت: تعهد خیرین مدرسه‌ساز در سال گذشته با احتساب کمک شرکت نفت یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بود که بیش از ۹۰ درصد این تعهد محقق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی قربانی» شب گذشته در جلسه ویدئوکنفرانس معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان با موضوع تبادل‌نظر و هم‌اندیشی در جذب خیرین سال ۹۹ اظهار کرد: در سال ۹۷ تعهد خیرین و نفت در ساخت مدرسه در استان یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تصریح کرد: این رقم در سال ۹۸ افزایش چشم‌گیری داشت و شاهد بیشترین مشارکت خیرین در ساخت مدرسه بودیم و ایم مبلغ به یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال رسید.

 

وی با بیان اینکه هیچ پروژه نیمه‌تمام مدرسه‌سازی از بابت پرداخت سهم دولت در استان نداریم تصریح کرد: نوید افزایش چهار برابری اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور را به خیرین اعلام کردیم تا ترغیب شده و در پروژه‌های مدرسه‌سازی شرکت کنند.

 

قربانی اضافه کرد: از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار مشارکتی سازمان نوسازی مدارس کشور که به استان اختصاص یافت تنها یک‌صد میلیارد ریال آن معادل ۹۰ درصد جذب نشد که تا یک ماه آینده این رقم نیز محقق خواهد شد.

 

دریافت نکردن هزینه آب و برق از خیرین برای ساخت مدرسه تصویب شد

«مهرالله رخشانی‌مهر» با اشاره به پیگیری سه کار مهم در این سازمان که درخواست خیرین و ادارات کل نوسازی مدارس کشور بوده، اشاره کرد و اذعان داشت: انتخاب یک روز در تقویم به نام روز خیرین مدرسه‌ساز، دریافت نکردن هزینه آب و برق از خیرین برای ساخت مدرسه و چهار برابر شدن اعتبار مشارکتی سازمان نوسازی مدارس از جمله درخواست‌های خیرین بود که مصوب شده و در حال انجام است.

 

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ابراز کرد: تمام تلاش‌ها در این راستا است که میزان مشارکت خیرین در کشور را برای امر مدرسه‌سازی افزایش دهیم.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی قربانی خیرین مدرسه ساز نوسازی مدارس سازمان نوسازی مدارس نوسازی مدارس کشور خیرین مدرسه ساز میلیارد ریال ساخت مدرسه تعهد خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: طرح‌های بازآفرینی شهری در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۴۰۰ درصد رشد داشته است.

مهدی هدایت گفت: با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن، در سه سال اخیر بیش از ۳۷ تفاهم نامه برای ساخت حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در تعامل با سازمان ها، ارگان‌های دولتی و دانشگاه‌ها منعقد شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود:ساخت ۲۰۰ هزار واحد در قالب ۵۴ طرح با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در تامین مسکن استطاعت پذیر برای اقشار کم درآمد هم برنامه ریزی شده است.

مهدی هدایت درباره اقدامات سازمان نوسازی در زمینه مسکن گفت: ساخت یا مشارکت در حوزه مسکن در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۵ برابرشده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: نوسازی بافت فرسوده در سه سال گذشته با رشد متوسط ۵۰ درصدی سالیانه در حال انجام است.

مهدی هدایت همچنین با بیان این موضوع که اصلاح معابر در سه سال گذشته در مقایسه ده سال قبل دارای رشد ۱۵ برابری بوده است، افزود: رشد طرح‌های موضعی هم در سه سال گذشته در مقایسه با ۱۰ سال قبل ۵۴ برابر شده است.

دیگر خبرها

  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت