Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی رزمایش قرارگاه جهادی شهدای صنعت نفت پالایشگاه نفت امام خمینی (ره)شازند آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز در مراسمی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی رزمایش قرارگاه جهادی شهدای صنعت نفت پالایشگاه نفت امام خمینی (ره)شازند آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در این مراسم گفت: کارگران نقش اساسی و تعیین کننده در اقتصاد و تولید کشور دارند و  به عنوان موثرترین و کاراترین نیروهای محرکه جامعه محسوب می‌شوند.

کریمی افزود: قشر زحمتکش و دلسوز کارگری از ابتدای انقلاب با تقدیم 14 هزار شهید کارگری در دفاع مقدس تا به امروز همواره وفاداری خود به نظام اسلامی را ثابت کرده‌اند و نام نهادن روزی اختصاصی برای این جمعیت زحمتکش به واسطه نقش اساسی و  تعیین کننده و اهمیت جایگاه  کار و کارگر در اقتصاد کشور است.

وی تصریح کرد: در سال جهش تولید همه مردم باید با حمایت از تولید داخلی علاوه بر اینکه عزت ملی را در برابر بیگانگان حفظ می‌کنیم در جهت ایجاد اشتغال و افزایش رفاه و امنیت شغلی این قشر زحمتکش نیز بکوشیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به افرادی که در اثر بیماری کرونا آسیب دیده‌اند و مشکلاتی برایشان ایجاد شده رزمایش کمک مومنانه در دستور کار سپاه روح الله استان مرکزی قرار گرفت که مرحله اول آن در شروع ماه مبارک رمضان آغاز و مرحله دوم  و سوم آن در طول ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

کریمی تاکید کرد: تهیه دو هزار بسته معیشتی برای نیازمندان توسط قرارگاه جهادی شهدای صنعت نفت پالایشگاه نفت امام خمینی (ره)شازند اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

رزمایش قرارگاه جهادی شهدای صنعت نفت پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی برگزار شد، این رزمایش به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج کارگری در پالایشگاه نفت امام خمینی(ره ) شازند و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی نفت شهید رزمایش فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ره شازند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • مطهری امام
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی