Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:11:46 GMT

«ضیافت»؛ویژه برنامه مجمع عالی حکمت اسلامی برای ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۸۹۷۳

«ضیافت»؛ویژه برنامه مجمع عالی حکمت اسلامی برای ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری مهر، «ضیافت» عنوان ویژه برنامه‌های فرهنگی و مجازی مجمع عالی حکمت اسلامی در ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ استمجمکه با توجه به شرایط حاد شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک رمضان طراحی، برنامه ریزی واز روز اول ماه مبارک رمضان در حال اجرا و پخش است.

در این ویژه برنامه‌ها تلاش شده است موضوعات مختلف و مورد نیاز جامعه از محضر اساتید بزرگوار در قالب کلیپ‌های تصویری که کمتر از ۷ دقیقه می‌باشد، تهیه و هر روز از فضاهای مجازیِ در اختیار مجمع عالی حکمت اسلامی، براساس زمان بندی مشخص پخش و عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله محمد باقر تحریری هر روز در خصوص فضائل ماه مبارک بیاناتی خواهند داشت،

ضمن اینکه به زودی مطالبی از آیت الله سید محمد غروی با موضوع خانواده اسلامی و قرآنی و راههای تحکیم بنیان خانواده در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان می توانند به نشانی http://hekmateislami.com/ مراجعه کنند.

کد خبر 4911636

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع عالی حکمت اسلامی ماه رمضان ۹۹ فضای مجازی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان کنفرانس بین المللی ماه رمضان ۹۹ قرآن پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات شیوع کرونا معرفی کتاب فضای مجازی نشست علمی فلسفه مسلمانان شبکه چهار سیما سازمان تبلیغات اسلامی ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هلال» و دنیایی که از خرده فرهنگ می‌سازد

ویژه برنامه «هلال» با اجرای محمد دلاوری و همکاری باشگاه مخاطبان همسفر همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه یک سیما رفت.برنامه «هلال» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما و مشارکت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت با حضور مهمان‌هایی از ملیت‌های مختلف، دریچه‌ای به سبک زندگی مسلمانان جهان اسلام در ماه امت باز بود و پیوند‌های مشترک امت اسلامی را از دل قصه و سرگذشت مهمان‌ها به تصویر می‌کشید.

۳۰ مهمان از کشور‌های مختلف، قصه خود را از زندگی شخصی، فرهنگ و آداب و رسوم در برنامه «هلال» روایت می‌کنند. اوقات جذاب برنامه وقتی به ثمر می‌نشیند که محمد دلاوری به عنوان میزبان به روایت مهمانان واکنش نشان می‌دهد. او با تسلطی که بر بخش عظیمی از فرهنگ غنی ملت مسلمان ایران زمین دارد، با روایت‌های آشنا، هم‌ذات پنداری می‌کند و در واکنش به آداب و رسوم شنیده نشده، به بیان آداب و رسوم مشابه در ایران اسلامی می‌پردازد.

پخش مجدد برنامه «هلال» با تهیه‌کنندگی مجید ظریف و اجرای محمد دلاوری به علت بازخورد بالای مخاطبان از شنبه تا پنجشنبه هر روز حوالی ساعت ۱۲:۴۵ پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • «هلال» و دنیایی که از خرده فرهنگ می‌سازد
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • حجاج حال معنوی سفر زیارتی را از دست ندهند