Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@11:30:43 GMT

یافتیان، سرپرست روابط عمومی فدراسیون چوگان شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۹۱۷۴

به گزارش ایلنا، با حکم رییس فدراسیون چوگان جمهوری اسلامی ایران، محمدجواد یافتیان به عنوان مدیر روابط عمومی این فدراسیون انتخاب و معرفی شد.

در حکم اعطایی از سوی ابراهیم نوزایی آمده است؛

جناب آقای محمد جواد یافتیان

با توجه به تجربه و تخصص جنابعالی و با استناد به ماده 11 اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی، به موجب این حکم شما را به عنوان « سرپرست روابط عمومی فدراسیون چوگان جمهوری اسلامی ایران » منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به پروردگار توانا و بهره‌گیری از کلیه امکانات موجود به‌ویژه تجربه پیش‌کسوتان در پیشبرد اهداف فدراسیون چوگان موفق باشید.

گفتنی است، یافتیان تحصیل‌کرده کارشناسی ارشد ارتباطات و از مجریان رسانه ملی است؛ همچنین وی دارای بیش از یک دهه سابقه فعالیت حرفه‌ای در حوزه روابط عمومی، رسانه‌های مکتوب و تصویری است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون چوگان روابط عمومی چوگان فدراسیون چوگان روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم

به گزارش تابناک اقتصادی؛ مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

انتقادی که با پاسخ سریع از سوی بانک مرکزی همراه شد؛ قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در گفت‌وگو با تسنیم و در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

 

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم