Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی گفت: برخورد اتوبوس با تریلی در محور ماهیرود به سربیشه ١٢ کشته و هشت مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا رضایی گفت: صبح امروز ساعت ٦:٥٥ در در کیلومتر ١٠ محور «درح – سربیشه» در خراسان‌جنوبى یک حادثه رانندگی رخ داد.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه کشنده ولوو حامل پیاز با یک دستگاه اتوبوس بنز در کیلومتر ۷۵ محور سربیشه به ماهیرود برخورد کرد، بیان داشت: اتوبوس از لانو به سمت سربیشه در حال حرکت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی مطرح کرد: با اعلام حادثه به اورژانس ١١٥ بلافاصله ١٢ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایى جهت امدادرسانى به محل اعزام شدند.

رضایی با اعلام اینکه مأموران پلیس و نیروهای امدادی به محل اعزام شده و در محل حاضر هستند، تصریح کرد: بیمارستان‌هاى سربیشه و بیرجند نیز از طرف مرکز هدایت عملیات و بحران سازمان اورژانس کشور در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی اعلام کرد: تاکنون در این حادثه ۱۲ نفر جان باخته‌اند و هشت نفر مصدوم نیز توسط نیروهای امدادی به بیمارستان اعزام شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف تریلی و اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس

مدیر روابط عمومی اورژانس یزد: در حادثه برخورد اتوبوس اسکانیا با تریلر در محور یزد– طبس، ۲۵ کیلومتری رباط پشت بادام ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش مشرق، طباطبایی گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه رخ داد و این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین