Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام غلامی، گفت: ماه مبارک رمضان امسال به علت شیوع ویروس کرونا برنامه های قرآنی و معنوی به صورت آنلاین و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما درحال برگزاری است.

حجت الاسلام «احمدرضا غلامی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: امسال به علت شیوع ویروس کرونا برنامه های فرهنگی، تبلیغی و معنوی سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت مبلغان بومی به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: برنامه های فرهنگی، تبلیغی،معنوی و قرآنی  با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما در حال برگزاری است.

 

وی ادامه داد: با تولید محتوا در قالب کلیپ‌های کوتاه تبلیغی، فرهنگی و دینی تلاش خواهیم کرد برنامه‌های متنوعی ویژه این ماه مبارک تهیه و با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی در اختیار مردم قرار دهیم.

 

حجت الاسلام غلامی به ظرفیت فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت مبلغان در این فضا فرصتی برای نهادینه سازی ارزش ها و تبیین اخلاق و معنویت بین احاد مردم به ویژه نسل جوان است.

 

وی خاطرنشان کرد: در صورت بهبود وضعیت و مهار ویروس کرونا، با اجازه ستاد مقابله با کرونا در کشور و استان، حفظ نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مساجد بازگشایی خواهد شد.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال با توجه به شرایط پیش آمده به علت بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامتی مردم، تلاش ما بهره مندی هرچه بیشتر از صدا و سیما و فضای مجازی برای رشد و تعالی معنوی در این ایام است.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های ماه رمضان ماه رمضان صدا و سیما استفاده از ظرفیت فضای مجازی صدا و سیما ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر

ویژه برنامه سپاس معلم همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان زابل نیز به اجرا درآمد در این مراسم باشکوه به نشانه تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر معلمان و اساتید حوزه و دانشگاه،  طی آئینی زنگ دانش نواخته شد.

در پایان این مراسم با اهدای بسته‌های نفیس و  لوح تقدیر از معلم‌های نمونه و تلاشگر شهرستان زابل تجلیل به عمل آمد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - سیستان و بلوچستان 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن