Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن حسین زاده معاون وزیر صمت و مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعال سازی نمایشگاه‌ها گفت: با برنامه‌های جامع و اقدامات موثری که در سطوح مختلف برای مقابله و ‌پیشگیری‌ از ویروس کرونا انجام شده، ظرفیت‌های جدید تجاری، صادراتی و نمایشگاهی به وجود خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به فعالیت‌های رو‌به رشد و رونق روز افزون واحد‌های تولیدی و صنعتی در سال "جهش تولید" گفت: با برنامه ریزی‌های هدفمند و رو به جلو شاهد رونق کسب و کار‌ها، دانش بنیان‌ها و فعالان نمایشگاهی خواهیم بود. اولین نمایشگاه ملی و تخصصی جهش تولید با مشارکت تمامی تولیدکنندگان صنعتی، آخرین دستاورد‌ها و نوآوری‌ها برای مهار کرونا پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: برگزار اولین نمایشگاه مجازی تجهیزات پزشکی بعد از ماه رمضان

حسین زاده ادامه داد: این نخستین اقدامی که در راستای حمایت از ساخت داخل در سال "جهش تولید" است و بر همین اساس هیچ رویداد نمایشگاهی از تقویم نمایشگاهی سال ۹۹ حذف نخواهد شد. با تلاش‌ها و اقدامات بعمل آمده تهدید‌های کرونا به فرصت‌های جدید تبدیل خواهند شد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی با اشاره به حمایت وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: الویت ما حمایت از آسیب دیدگان نمایشگاهی ناشی از شیوع کرونا است و پیگیری‌ها لازم برای تحقق این موضوع انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، مسؤولان و دست‌اندرکاران نشر آموت می‌گویند این‌ناشر در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیش از ۱۸۰ عنوان کتاب حضور دارد.

به گفته یوسف علیخانی مدیر نشر آموت، این‌ناشر از زمان سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا دوره جدید این رویداد ۲۰ عنوان جدید منتشر کرده که در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

کد خبر 6091787 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!