Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@12:18:34 GMT

تکلیف هزینه سرویس مدارس در تعطیلات کرونا

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۹۶۰۳

تکلیف هزینه سرویس مدارس در تعطیلات کرونا

نورعلی عباسپور  در این باره اظهار کرد: سرویس مدرسه یک کار تمام وقت برای راننده نیست و نهایتا دو ساعت از وقت فرد راننده را در روز به خود اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینکه کلیه جزئیات در قراردادی که بین مدرسه و پیمانکاران منعقد شده مشخص است گفت: طبق این قرارداد روزهای تعطیل اعم از تعطیلات عید و اضطراری و تعطیلات ادارات آموزش و پرورش به حساب خانواده محاسبه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد مبلغ رانندگان سرویس در اسفند ماه در اغلب استانها پرداخت شده گفت: با توجه به اینکه مشخص نیست این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و همچنین به خاطر سوالات زیاد مردم، بخشنامه‌ای صادر کردیم که طبق آن، باید بر اساس همان قرارداد حقوقی بین مدرسه و پیمانکاران عمل شود. بنابراین خارج از ضوابط موجود عمل نمی‌شود و حق و حقوق کسی ضایع نشده است.

عباس پور اضافه کرد: در برخی استان‌ها مانند تهران اعلام شده که کل مبلغ سرویس مدارس باید پرداخت شود و در صورت عدم استفاده از سرویس و باز شدن مدارس در خرداد و تیر از این مبلغ کسر خواهد شد.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش در یک برنامه رادیویی تأکید کرد: با توجه به اینکه پایان تعطیلی مدارس هنوز اعلام نشده، بر مبنای همان قرارداد عمل می شود و به عبارتی هر وقت خانواده از سرویس استفاده کند، باید شهریه آن را بپردازد.

۴۷۲۳۷

کد خبر 1382209

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهریه مدارس تعطیلی مدارس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روز کارگر» تعطیل رسمی است

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس ماده ۶۳ قانون و مقررات کار جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر تعطیلات رسمی کشور، روز کارگر (۱۱ اردیبهشت) نیز جزو تعطیلات رسمی کارگران به حساب می‌رود.

بنابراین، روز کارگر همچون روز‌های جمعه تعطیل رسمی برای کارگران بوده و چنانچه کارفرما مبادرت به تعطیلی نکند باید ساعت کاری این روز تعطیل کار محاسبه شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند