Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@07:31:09 GMT

ابتلای قطعی ۱۳۳ نفر از نیروهای پلیس به کرونا

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۹۶۱۹

سردار سیدکمال هادیانفر ر در مورد وضعیت نیروهای پلیس راهور در روزهای کرونایی، افزود: ماموران راهور به رغم اینکه بیشترین تماس را با مردم داشتند از آن جایی که در محیط باز خدمات ارائه می دادند و از سوی دیگر خدمات مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک محدود شد، هیچ یک از همکاران ما در اثر این بیماری فوت نکرده و براساس آخرین گزارش ها، تعدادمحدودی که مبتلا شدند نیز در حال بهبودی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع این بیماری در کشور با کاستی در زمینه تجهیزات بهداشتی مواجه بودیم که پلیس راهور نیز مشمول این کاستی ها بود با این حال همکاران ما با وجود کمبود شدید تجهیزات ایثارگرانه و فدارکارانه وارد عمل شده و ماموریت خود را به خوبی انجام دادند.

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: در موضوع بیماری کرونا تمام دستگاه ها نقش ایفا کردند که یکی از سازمان ها که نقش جدی در فاصله گذاری اجتماعی داشت، پلیس راهور بود.  بر اساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا از ۸ فروردین ۱۳۹۹ به پلیس راهور ابلاغ شد تا فاصله گذاری اجتماعی تردد بین شهرها و استان ها اجرا کنیمف طبیعی بود که در ورودی به استان و شهرها معابر زیادی وجود داشت براین اساس بیش از ۷۰ درصد معابر غیر ضروری با موانع طبیعی مسدود شد و  ۳۰ درصد برای تردد خودروها باز گذاشته شد همچنین بیش از ۷۱۵ معبر ورودی را در سراسر کشور با استقرار گشت های پلیس با همکاری سازمان هلال احمر کنترل کردیم.

سردار هادیانفر افزود: به رغم اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا توقیف وسائل نقلیه و جریمه های ۵۰۰ تومانی را اعلام کرد، به همکاران خود توصیه کردیم تا به صورت ارشادی با مردم صحبت کنند با وجود مشکلات اقتصادی و بیماری از قوه قهریه استفاده نکنند. بر این اساس از ادامه سفر ۴۸۰ هزار خودرو با توصیه و ارشاد و بدون اعمال قانون و جریمه شدن  باز داشته شد و به شهرهای خود بازگشتند.

وی ادامه داد: حداقل جریمه نیز در مورد خودروهایی که تردد داشتند، اعمال شد و در حوزه توقیف خودروها نیز حداقل خودروها که اصرار به تخلف داشتند، توقیف شدند. کمتر از ۵۰ هزار وسیله توقیف و۴۲ هزار وسیله نقلیه مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.  

هادیانفر گفت: در ابلاغ بعدی، رفع محدودیت بین شهری به استان ها به پلیس راهور ابلاغ شد و ۴۰ درصد بار که بر دوش پلیس بود، کاسته شد و در ابلاغ های بعدی نیز رفع محدودیت تردد ابلاغ شد که در این مرحله ماموریت پلیس راهور به پایان رسید.  

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد

ایسنا/هرمزگان رئیس پلیس راهور کیش از ترخیص ۲۷۵ موتورشارژی و خودروی توقیفی از پارکینگ در طرح ترخیص فوری خبر داد.

سرهنگ توانگر امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) گفت: با هدف اجرای طرح ترخیص فوری وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ، ۲۲۵ دستگاه موتورشارژی و ۵۵ دستگاه خودروی توقیفی با همکاری دستگاه قضایی از پارکینگ ترخیص شدند. این طرح از نهم اردیبهشت به مدت یک هفته اجرا شد و وسایل نقلیه توقیفی به مراجعه‌کنندگان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: ساکنان و گردشگران با رعایت قوانین در زمان رانندگی به حفظ فرهنگ ترافیک کیش کمک کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پلیس راهور کیش، توانگر افزود: پلیس راهور با سامانه ارتباط تلفنی ۱۲۰ در تمام ساعت‌های شبانه‌روز برای خدمت به مردم آماده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند