Web Analytics Made Easy - Statcounter

ربیعی مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله با بیان اینکه ۱۵۵ گروه جهادی در قالب شیفت ایثار در بسیج کارگری سازماندهی شده اند، گفت، کارگران سازماندهی شده در این شیفت در عملیات های مختلف حضور فعال دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محسن ربیعی مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با بیان اینکه نهم اردیبهشت ماه روز بسیج کارگری نامگذاری شده، گفت: نهم اردیبهشت ماه سالروز تشییع نمادین پیکر شهید برونسی، شهیدی که در کسوت کارگری به سلوک و اوجی از معرفت رسید که بزرگان زیادی به حال او غبطه خوردند تحت عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی با بیان اینکه سال ۹۹ برای جامعه کارگری سالی مهم و تأثیرگذار خواهد بود، گفت: از طرفی کشور با این ویروس منحوس کرونا درگیر شده و جامعه و مردم را به سمت تولیدات و تقاضای بیشتری برده و از طرفی هم افت اقتصاد جهانی و همچنین جنگ اقتصادی در کشور شرایط را برای جامعه کارگری حساس کرده است.

وی با اشاره به شعار جهش تولید بیان کرد: همچنین امسال مقام معظم رهبری در ابتدای سال در امتداد شعار سال های گذشته، امسال را نیز سال جهش تولید نامگذاری کردند و کارگران عنصر اصلی تولید و در خط مقدمه نیز حضور دارند و این شرایط باعث شده امسال هفته بسیج کارگری از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله با اشاره به شهید شاخص کشوری در جامعه کارگران گفت: جامعه کارگری و کارفرمایی ایران امسال متبرک به شهید ناصر بختیاری از استان مرکزی شده است.

وی با اشاره به اهداف برنامه‌های بسیج کارگران بیان کرد: ابتدا اینکه باید نقش کارگران در برهه‌های مختلف انقلاب برای جوانان و نوجوانان تبیین شود و دوم تکریم مقام شهدا و جایگاه ایثار و فداکاری در کشور که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ربیعی با بیان اینکه رزمایش کمک مؤمنانه بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در دستور کار سازمان بسیج کارگری استان قرارگرفته، گفت: در این رزمایش سعی داریم با شناسایی کارگرانی که وضعیت مناسبی ندارند به آنها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله ادامه داد: در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه پیش بینی تهیه و توزیع ۵ هزار بسته معیشتی از طرف مراکز صنعتی و تولیدی شده است.

وی با اشاره به برنامه مهم پایش سلامت کارگران در شرایط کرونایی بیان کرد: پایش سلامت کارگران اقدام مهم دیگری است که در این هفته با جدیت انجام می شود که از سلامت خود کارگران شروع تا گندزدایی و ضدعفونی محیط کارگران نیز خاتمه پیدا می کند.

ربیعی افزود: اگرچه این موضوع از همان ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا شروع شده و به طور مستمر توسط کارگران بسیجی نیز انجام می شود.

وی با تشریح خدماتی که در شیفت ایثار ارائه می شود، گفت: شیفت ایثار به این معناست که کارگران خارج از ساعت اداری کارهای زمین افتاده در کارخانه که گذشته می بایست انجام می‌شده را در قالب شیفت ایثار انجام می دهند .

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله با بیان اینکه ۱۵۵ گروه جهادی در قالب شیفت ایثار در بسیج کارگری سازماندهی شده اند، گفت، کارگران سازماندهی شده در این شیفت در عملیات های مختلف حضور فعال دارند.

وی با بیان اینکه آسیب های ناشی از کرونا در جمعیت کارگری زیاد قابل توجه نبوده و سعی شده از این آسیب های پیشگیری کنیم،گفت: وضعیت کلیه کارخانجات و مراکز تولیدی از ابتدای شیوع کرونا رصد می شود و این رصد بدین جهت صورت می گیرد که حق کارگری ضایع نشود.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله در پایان خاطر نشان کرد: شرایط کرونا آسیب جدی به مجموعه کارگری استان وارد نکرده و با بررسی های انجام شده بیشتر آسیب ها مربوط به قشر کارهای خدماتی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسئول بسیج کارگران قالب شیفت ایثار سازماندهی شده بسیج کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، درباره میزبانی استان از جشنواره گفت: یکی از پایه‌های مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حوزه تئاتر ایثار است که هشتمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت در استان گلستان برگزار می‌شود. همه موضوعات طرح‌شده در نمایش‌های این جشنواره، در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم شهدا و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران است.

وی یادآور شد: در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار شاهد تلفیقی از حضور هنرمندان ایثارگر و غیرایثارگر هستیم. در این دوره از جشنواره ۸ گروه نمایش صحنه‌ای و ۱۰ گروه نمایش خیابانی از سراسر کشور در استان گلستان حضور دارند.

اسدی تاکید کرد: برای نخستین بار، این دوره جشنواره علاوه بر میزبانی شهر گرگان، به صورت غیرمتمرکز در دیگر شهرستان‌های استان گلستان نیز برگزار و نمایش‌ها در آن شهرستان‌ها از جمله گنبد، رامیان و بندر گز نیز اجرا می‌شوند. این امر موجب بهره‌مندی و اثرگذاری فرهنگی بیشتر در دیگر نقاط استان می‌شود. ضمنا تدابیری اندیشیده شده که گروه‌های نمایشی در مساجد نیز اجرا داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش نیز در جدول اجرایی جشنواره کارگاه‌های آموزشی در سراسر استان برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان درباره همراهی سایر نهاد‌های استان در برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، گفت: با عنایت و همراهی استاندار محترم استان جناب آقای دکتر زنگانه، تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بالا‌بردن کیفیت اجرایی جشنواره همراهی و همکاری دارند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی، از ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید