Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:27:57 GMT

نخست وزیر نیوزیلند: کرونا کاملا ریشه کن شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۰۱۱۲

نخست وزیر نیوزیلند: کرونا کاملا ریشه کن شد

به گزارش روزنامه "نیوزیلند هرالد"، جسیندا آردرن، نخست‌وزیر این کشور تنها ساعاتی پیش از لغو محدودیت های ناشی از گسترش کرونا گفت: "اگرچه فعلا شیوع کرونا را 'ریشه‌کن' کردیم و توانستیم از انتقال فرد به فرد و گسترش اجتماعی این ویروس جدید در کشور جلوگیری کنیم، اما این به منزله آن نیست که دولت و مردم نخواهد برای مقابله بیشتر با آن اقدامی صورت دهند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت نیوزیلند که برای چند روز است تعداد تازه مبتلایان به کرونا در این کشور قاره اقیانوسیه را زیر ۱۰ نفر اعلام کرده و حتی روز یکشنبه گذشته تنها یک مورد جدید ابتلا به این ویروس را گزارش داده بود، به گفته خانم آردرن کرونا را «در حال حاضر ریشه کن» شده است.

چون دولت نیوزیلند این کشور یکی از سخت‌گیرانه‌ترین قرنطینه‌ها را به اجرا گذاشته و به نظر می‌رسد اکنون به استقبال نتایج مثبت آن می‌رود و به همین دلیل هم بود طی دو هفته گذشته بسیاری خانم آردرن را یکی از موفق‌ترین رهبران جهان در مقابله با کرونا خواندند.

نخست وزیر نیوزیلند با اعلام اینکه کشورش یکی از موفق‌ترین کشورها در مقابله با کرونا بوده و اکنون در حال لغو محدودیت‌های ناشی از این همه گیری است، هشدار داد که چنین موفقیتی نباید موجب اهمال کاری و نادیده گرفتن ملاحظات پیش‌گیرنده قبلی و جدید شود چون هنوز ممکن است موارد جدید ابتلا شناسایی شود و یا این ویروس از طریق مسافرت ها گسترش یابد.

برچسب‌ها ویروس کرونا جیسیندا آردرن پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلا در دستورکار نیست

وزیر کشور درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان گفت که فعلا چیزی در دستورکار نیست. - اخبار سیاسی -

 به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه دور اول مهم است زیرا با انتخاب مردم، 45 نماینده دیگر راهی خانه ملت می‌شوند. بنابراین همه باید تلاش کنند تا مردم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته باشند و نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی افزود: در مرحله دوم 11 هزار و 500 شعبه اخذ رای در 22 حوزه وجود دارد و در واقع 15 استان درگیر رای گیری هستند و کار گسترده‌ای در این دوره داریم تا مردم بار دیگر حماسه جدیدی خلق کنند.

وزیر کشور در ادامه درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان هم گفت که فعلا چیزی در دستورکار نیست.

وحیدی در ادامه درباره آتش سوزی شفت هم گفت: دولت از طریق صندوق بیمه حوادث به کسانی که در آتش‌سوزی شفت دچار خسارت شدند کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ادعای حمایت دولت از یک لیست سیاسی در انتخابات بداخلاقی است
  • پایه و اساس و ریشه قدرت امروز کشور، معلمان و اساتید هستند
  • احتمال عبور آمریکا و اروپا از نتایاهو پس از حمله به رفح/ حکم تعقیب جنایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی عملیاتی خواهد شد؟
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلا در دستورکار نیست
  • چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح
  • تهاجم رژیم صهیونیستی به رفح گسترش دامنه نسل‌کشی در غزه است
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند