Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:33:17 GMT

تیزر رسمی فیلم سینمایی طلا

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۰۳۳۸

تیزر رسمی فیلم سینمایی طلا

‍‍‍‍‍‍

رامبد جوان که ضبط سری جدید برنامه خندوانه را به دلیل شیوع کرونا متوقف ساخت، در صفحه شخصی خود از اکران آنلاین فیلم "طلا" به کارگردانی پرویز شایسته که تهیه کنندگی آن را به طور مشترک با محمد شایسته بر عهده داشته، خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رامبد جوان با انتشار تیزر رسمی فیلم سینمایی طلا در اینستاگرام خود آورده است:

"آغاز اکران آنلاین از چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رونمایی از تیزر رسمی طلا.
تیزر فیلم سینمایی طلا به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته رونمایی شد. این فیلم از روز چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت، در سایت‌های نماوا و فیلیمو و تعداد محدودی پلتفرم وی او دی، به نمایش در می‌آید. در سینمای آنلاین که حالا بیش از دو هفته از شروع به کار آن می‌گذرد و تجربه موفقی را در فروش و استقبال مخاطبان رقم زده است، بلیط فروشی از طریق دو پلتفرم پخش آنلاین فیلیمو و نماوا و تعداد محدودی پلتفرم‌های دیگر انجام می‌گیرد و کاربران می‌توانند در یک بازه زمانی شش ساعته، فیلم خریداری شده را تماشا کنند.
نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان گروه بازیگران طلا را تشکیل می‌دهند. "

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 video/webm

کد خبر 421157

منبع: ایمنا

کلیدواژه: طلا فیلم فیلم سینمایی رامبد جوان فیلم طلا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟

 مدافع تیم ذوب‌آهن از قضاوت کوپال ناظمی در دیدار برابر استقلال انتقاد کرد.

به گزارش تسنیم، محمد قریشی پس از شکست تیم ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: به تیم استقلال تبریک می‌گویم؛ در روزی که شایسته باخت نبودیم باختیم. من افتخار می‌کنم که در چنین تیمی بازی می‌کنم. ما مقابل تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد شجاعانه بازی کردیم. برد و باخت وجود دارد و به استقلال تبریک می‌گویم، ولی فقط در مورد یک چیزی صحبت می‌کنم. کوپال ناظمی با چه توجیهی می‌خواهد بگوید روزبه چشمی را در دقیقه 75 اخراج نکرد؟ همه چیز واضح بود.بازی یک - یک بود و ما قطعاً می‌توانستیم برنده باشیم.

وی درباره درگیری امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی در پایان مسابقه نیز گفت: ما بیرون از زمین بودیم، اما فیلمش موجود است. احساس می‌کنم این اتفاق به بازی قبل برمی‌گردد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • هوش مصنوعی اخبار ایکس را خلاصه می‌کند