Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@00:37:38 GMT

«بوی اسپند» در رادیو نمایش پیچید

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۰۵۴۷

«بوی اسپند» در رادیو نمایش پیچید

خبرگزاری میزان- این روزها مجموعه هفده قسمتی «بوی اسپند» به کارگردانی آشا محرابی از رادیو نمایش پخش می شود. تاریخ انتشار: 13:23 - 09 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۶۳۸۹

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این مجموعه نمایشی را مریم تاجیک نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: پارسا و گیسو سه سال پیش و در آستانه مهاجرت خانواده گیسو به استرالیا و علیرغم سختگیری آنها با هم ازدواج کردند،گیسو که  پیشتر به اصرار پدرش در دانشگاه ،حقوق میخوانده ، بعد  ازدواج با پارسا  انصراف داده و رشته مورد علاقه اش ، مجسمه سازی را دنبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجموعه رادیویی بازیگرانی چون نورالدین جوادیان، رویا فلاحی، احمد گنجی، مهرخ افضلی، فریدون محرابی، صدیقه کیانفر، مینا شجاع، شهین نجف زاده، مروارید کریم پور، سیما خوش چشم، مهدی نمینی مقدم، مهدی گیاهی، محمد پورحسن، بهادر ابراهیمی، سوسن مقصودلو، معصومه عزیز محمدی، اکبر ملایی، ماندانا محسنی، راضیه مومیوند ، شهریار حمزیان ، ماندانا اصلانی، شیرین سپه راد، مجید حمزه، مهین نثری ، احمد لشینی و فریبا طاهری به ایفای نقش می پردازند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

«بوی اسپند» به کارگردانی آشا محرابی، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، افکتوری محمدرضا قبادی فر و صدابرداری حیدر صفدری هر روز ساعت ۱۹ از رادیو نمایش پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۱۱ روز بعد است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار رادیو رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانده ارچل از پارسا پیروزفر خاستگاری کرد؛ واکنش پارسا پیروزفر

رکنا نوشت: گفته شده است بعد از بازی پارسا پیروزفر در فیلم مست عشق (مولوی) که در خاک ترکیه صورت گرفت، رابطه عاشقانه‌ای از سوی هانده ارچل به پارسا پیروزفر به وجود آمده است که پارسا پیروزفر مثل همشیه جواب این عشق و خواستگاری را منفی داده است. پارسا پیروزفر از جمله بازیگرانی است که تا به حال با هیچ روزنامه مجله و یا رسانه‌ای مصاحبه نکرده است.

آقای پیروزفر مجرد بوده و اطلاعاتی مبنی بر ازدواج او در دسترس نمی‌باشد.

پارسا پیروزفر زاده شده ۲۲ شهریور سال ۱۳۵۱ در تهران می‌باشد. پدر پارسا پیروزفر نظامی و مادرش دبیر دبیرستان بوده است. او تحصیلات خود را در رشته نقاشی در دانشگاه‌های هنر‌های زیبا ادامه داده و دارای لیسانس از این دانشگاه می‌باشد.

tags # پارسا پیروزفر سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • عطر گل‌محمدی در گلستان‌های کرمانشاه پیچید
  • (ویدئو) وقتی آوازه «نون خ» در حیاط هیئت دولت می‌پیچید!
  • یک داستان عاشقانه از پارسا پیروزفر و حواشی‌اش
  • وقتی آوازه نون خ در حیاط هیئت دولت می‌پیچید! + فیلم
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • هانده ارچل از پارسا پیروزفر خاستگاری کرد؛ واکنش پارسا پیروزفر