Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:15:24 GMT

سیاست مسوولان همکاری با منتخبان مردم در مجلس است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۰۵۷۲

سیاست مسوولان همکاری با منتخبان مردم در مجلس است

سید سعید شاهرخی روز سه شنبه در ارتباط ویدیو کنفرانسی وزیر کشور با استانداران و اعضای ستاد انتخابات، با تبریک به منتخبان مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توسعه و آبادانی

همدان و رفع مشکل مردم به ویژه اشتغال و معیشت مردم در اولویت بوده که با تعامل و همفکری نمایندگان مردم در خانه ملت این اولویت ها پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در جریان یازدهمین دوره انتخابات مجلس یازدهم ۲۰ هزار مجری، ناظر و محافظ و دیگر عوامل تلاش و مشارکت کردند البته باید به مردم همدان به واسطه مشارکت بالاتر از میانگین کشوری در این انتخابات تبریک گفت.

استاندار همدان با بیان اینکه مشارکت حداکثری، بی طرفی، سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم برای عوامل مسوول در انتخابات بسیار مهم بود افزود: با برنامه ریزی دقیق و شفاف زمینه برگزاری انتخابات سالم در همدان فراهم شد.

شاهرخی بیان کرد: نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی واقعی و اثرگذار است و با نگاه بلند امام راحل که در قانون اساسی شکل گرفت ایشان مسیری را از طریق انتخابات باز کرد تا مردم بتوانند در سرنوشت خود به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشارکت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شفافیت در برنامه ها و وجود وحدت و همدلی بین تمامی ارکان برگزاری انتخابات، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون کمترین مشکل امنیتی، اجتماعی و سیاسی رقم خورد و مردم منتخبان خود را شناختند.

استاندار همدان همچنین با تبریک نهم اردیبهشت روز ملی شوراها اظهار داشت: نمونه بارز مردم سالاری در شکل گیری حضور شوراهای اسلامی شهر و روستاها در عرصه های مختلف تصمیم گیری و تصمیم سازی نمود یافت.

شاهرخی ادامه داد: یکی از اصول مترقی نطام جمهوری اسلامی در نهم اریبهشت رقم خورد و افرادی در قالب پارلمان محلی تصمیم گیری و تصمیم سازی و نظارت را بر عهده گرفتند.

استان همدان با یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه اصلی دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

یادزهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند سال گذشته برگزار شد و ۹ نماینده منتخب مردم همدان برای ورود به خانه ملت مشخص شدند.

برچسب‌ها همدان استانداری همدان سید سعید شاهرخی ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان استانداری همدان ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی همدان استانداری همدان ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد