Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:13:30 GMT

بارش‌ها تا اواسط هفته آینده میهمان آسمان خراسان رضوی است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۰۹۷۳

بارش‌ها تا اواسط هفته آینده میهمان آسمان خراسان رضوی است

نقشه‌ها و مدل‌های پیش بینی نشان می‌دهد از فردا با نفوذ سامانه فعال و بارش زای دیگری بر روی استان مجددا شاهد آغاز بارندگی هستیم و بارش‌ها به‌صورت متناوب و با شدت و ضعف تا اواسط هفته آتی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، طبق بررسی نقشه‌ها و مدل‌های پیش بینی امروز هم ادامه بارش‌های رگباری همراه با افزایش سرعت وزش باد را در برخی نقاط استان به‌ویژه در نیمه شمالی و نواحی شرقی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فردا با نفوذ سامانه فعال و بارش زای دیگری بر روی استان مجددا شاهد آغاز بارندگی به‌صورت رگبار گاهی توام با رعدوبرق و وزش باد شدید (در نواحی مستعد بارش تگرگ) در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

بارش‌ها به‌صورت متناوب و با شدت و ضعف تا اواسط هفته آتی ادامه خواهد داشت. بنابراین طی این مدت آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب و سیلاب در نواحی مستعد استان دور از انتظار نیست.

وضعیت جوی و کیفیت هوای چهار‎شنبه نیز قسمتی ابری به‌تدریج افزایش ابر همراه با رگبار و رعدوبرق (در برخی نقاط بارش تگرگ) گاهی وزش باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود و انتظار می‌رود کیفیت هوا در این روز سالم باشد.

آسمان در روز پنجشنبه، قسمتی ابری خواهد بود که به‌تدریج افزایش ابر همراه با رگبار باران با احتمال رعدوبرق در برخی نقاط بارش تگرگ، گاهی وزش باد شدید لحظه‌ای نیز دور از انتظار نیست. بیشینه دما برای این روز 23 درجه پیش‌بینی می‌شود و کیفیت هوای آن نیز سالم خواهد بود.

روز جمعه آسمان نیمه ابری، گاهی افزایش ابر همراه با رگبار باران با احتمال بارش تگرگ و در برخی ساعات افزایش سرعت وزش باد را تجربه می‌کند.

طی 24 ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای 5 درجه سلسیوس خنک‌ترین و تایباد با بیشینه دمای 34 درجه سلسیوس گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.

طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد مقدس به ترتیب 11 و 26 درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین میزان بارش از ایستگاه هواشناسی مه ولات به میزان 14.9 میلیمتر و بیشترین سرعت وزش باد از بردسکن با سرعت 94 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی بارش مشهد بارش باران رگبار باران بارش تگرگ پیش بینی بارش ها وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز چهارشنبه آسمان نیمه ابری تا ابری خواهد شد و در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید و غبار محلی در ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

 روز پنجشنبه نیز آسمان نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید و غبار محلی رخ خواهد داد که رگبار باران در برخی مناطق استان هم دور از انتظار نیست.

روز جمعه رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقت بیشتر نقاط استان را در بر خواهد گرفت. دمای هوا از فردا کاهشی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • باران در راه خراسان رضوی
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد