Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال کشورمان درخواستی را برای کسب میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷ قاره آسیا به AFC ارسال کرده است تا به صورت رسمی وارد این کمپین شود. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال کشورمان به صورت رسمی درخواست اولیه خود را برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا 2027 به کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در توئیتی با عنوان "آغاز کمپین ایران برای میزبانی جام ملت‌های 2027" رسماً از درخواست ایران برای میزبانی جام ملت‌ها خبر داده است. چین میزبان جام ملت‌های 2023 خواهد بود و آخرین میزبانی ایران نیز به سال 1976 (1355) باز می‌گردد که قهرمانی تیم ملی فوتبال کشورمان را به همراه داشت.

پس از آن تیم ملی فوتبال کشورمان در سال‌های 1980، 1988، 1996 و 2004 موفق به کسب مقام سومی شد که بهترین عملکرد ایران در سال‌های پس از قهرمانی بوده است.

رأی کامل کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره دیدار سپاهان ــ پرسپولیس


 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های آسیا AFC فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال ایران جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال ایران میزبانی جام ملت فدراسیون فوتبال فوتبال کشورمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران با ۵۳ امتیاز و تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر در صدر جدول قرار دارد و آبی‌ها یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل به شمار می‌روند. تیم‌های استقلال و پیکان باید در هفته پایانی مسابقات رو در روی هم قرار گیرند و از آنجا که استقلال مدعی قهرمانی به شمار می‌رود و ورزشگاه شهید دستگردی (پاس قوامین) از بازی‌های خانگی پیکان میزبانی می‌کند و حضور هواداران در آن ممنوع است، روز گذشته سه شنبه ۱۱ اردیبهشت برخی از رسانه‌ها خبر از میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین از این بازی داشتند که این موضوع صحت ندارد.

مدیران باشگاه پیکان تاکنون درخواستی مبنی بر میزبانی از استقلال در هفته پایانی به مسئولان فوتبال استان قزوین ارائه نکرده‌اند. تیم‌های پیکان و استقلال روز جمعه ۱۱ خرداد و از ساعت ۲۰ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6094223

دیگر خبرها

  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران