Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سپاهان اصفهان درباره صدور رای کمیته استیناف بیانیه‌ای صادر کرد. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیانیه باشگاه سپاهان بعد از صدور رای کمیته استیناف در خصوصی دیدار با پرسپولیس به شرح زیر است:

«بنام خداوند عدالت گستر بی همتا
باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با هفت دهه حضور پرافتخار در عرصه ورزش کشور هم اکنون با برخورداری از  80 تیم و 3500 ورزشکار سازمان یافته در رده‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی؛ اولین تیم شهرستانی است که قهرمان مسابقات لیگ برتر شد، دارای 5 عنوان قهرمانی در لیگ برتر، 4 قهرمانی جام حذفی، نایب قهرمان جام باشگاه‌های آسیا و دوازده دوره حضور در آن، تنها تیم ایرانی حاضر در جام باشگاه‌های جهان؛ همواره اخلاق و قانون مداری را سرلوحه امور خود قرارداده با ترویج انضباط و تبعیت از قانون زبانزد خاص و عام ورزش کشور و آسیا بوده و در مقابل ارائه این رفتار حرفه ای انتظار دارد مراجع ذیصلاح و نظارتی حوزه ورزش کشور نیز در بزنگاه های حساس ، در اجرای عدالت و تبعیض زدایی از محافل ورزشی اهتمام ویژه ورزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه روز اعلام رای کمیته استیناف در خصوص بازی جنجالی سپاهان و پرسپولیس در اقدامی غیر حرفه‌ای، غیر اخلاقی و دور از شان ورزش و اهالی آن، یکی از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با استفاده از الفاظی سخیف این باشگاه بزرگ و مردمی را در مقابل دوربین و خبرنگاران خطاب  قرار داده که مواضع ناحق ایشان موجب تکدر خاطر هواداران خونگرم آن شده است.

لذا این باشگاه ضمن حفظ حقوق خود مبنی بر ثبت شکایت از ایشان در مراجع ذیصلاح ، بیان می‌دارد، 

(( چه خوشا که شاهد از غیب رسید))
 اینگونه اظهارات سندی محکم بر عدم بی طرفی در قضاوت ایشان در بالاترین جایگاه قضایی فدراسیون است! 

در اینجا لازم به یادآوری ماجرای شکایت بورنو سزار در فیفا است، که باشگاه سپاهان به عنوان یکی از معدود باشگاه‌های ایرانی با تبحر و تجربه مدیران خود پرونده حقوقی پرداخت جریمه یک میلیون و سیصد هزار دلاری را در دادگاه عالی ورزش (CAS)  به دریافت خسارت 370 هزار دلاری از طرف مقابل تبدیل نموده و نه تنها در سوئیس هزینه‌ای نتراشیده بلکه موجب درآمد زایی نیز شده است.

حال پرسش‌ اینجاست با عنایت به اظهارات توهین آمیز این فرد به باشگاه سپاهان و همچنین به دادگاه عالی ورزش (CAS)، آیا وی واجد شرایط اصل بی طرفی و اجرای عدالت در قضاوت‌های خود در پرونده اخیر و پرونده های آتی می‌باشد؟

آیا ناخودآگاه اینگونه موضع گیری‌ها شائبه مهندسی آرا و جانبداری از تیم خاصی را به اذهان متبادر نمی‌نماید؟

آیا همه تیم‌های ورزشی از نگاه ایشان یکسانند؟

آیا این دست مصاحبه‌ها مورد تایید چهار عضو دیگر کمیته استیناف هم بوده و احتمالا اصل بی‌طرفی اعضا را نیز تحت الشعاع قرار نمی‌دهد، یا صرفا نظر شخصی ایشان در مقابل دوربین‌ها می‌باشد؟

قضاوت عادلانه را به اذهان شریف مردم عزیز می‌سپاریم»

دادرس: سپاهانی‌ها به هر جایی که دوست دارند، شکایت کنند/ مطمئن باشید عدالت را رعایت کردیمپیروانی: دوستان نسبت به رتبه تیمشان مصاحبه نکنند/ بابت حرف‌هایم عذرخواهی می‌کنم

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس سپاهان اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان اصفهان پرسپولیس سپاهان اصفهان کمیته استیناف باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است

شهاب شهبازی اظهار کرد: طرح سند آمایش سرزمین در حوزه ورزش در نقاط مختلف کشور یکی از موضوعات اساسی در وزارت ورزش و جوانان است که با جدیت در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه هدف از تدوین و اجرای سند آمایش سرزمین ورزش در راستای ایجاد عدالت ورزشی در نقاط مختلف کشور است، ابراز کرد: دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای به تکمیل و تدوین اجرای این سند در راستای تقویت و ایجاد زیرساخت های ورزشی متناسب با رشته های ورزشی پرطرفدار و با استعداد مناطق مختلف دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با تاکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح، عینیت بخشی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تحقق"ورزش قوی، ایران قوی" است، گفت: در این سند، تمام اماکن ورزشی، تفریحی، باشگاه ها و زیرساخت های مربوط به حوزه ورزش و رشته های روزشی با استعداد و پرطرفدار هر منطقه شناسایی و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

شهبازی ضرورت تجمیع و استفاده بهینه از امکانات، ظرفیت‌ها و اماکن ورزشی سازمان‌ها و نهادهای مختلف به منظور افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در بودجه و اعتبارات را از دیگر مزایای تدوین سند آمایش سرزمین ورزش استان برشمرد و گفت: در این سند همچنین رشته‌های ورزشی مستعد هر منطقه شناسایی و برای تقویت این رشته های برنامه ریزی می شود.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای این سند در واقع یک سیاستگذاری واحد در حوزه ورزش و اعتبارات ورزشی ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: بر این اساس یک وحدت رویه برای ذینفعان(ورزشکاران) در راستای توسعه و تقویت ورزش قهرمانی و همکانی در سطح جامعه ایجاد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • حکم ۱۰ ساله کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است