Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@06:55:50 GMT

نام نویسی در حوزه علمیه خراسان شمالی تمدید شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۱۱۰۹

نام نویسی در حوزه علمیه خراسان شمالی تمدید شد

ایسنا/خراسان شمالی مسئول پذیرش حوزه علمیه خراسان شمالی از تمدید مهلت نام نویسی علاقمندان برای تحصیل در حوزه علمیه تا ششم تیرماه خبرداد.

حجت الاسلام فرهاد حسین زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هر سال ثبت نام در حوزه های علمیه از اواخر سال شروع و در نهایت تا فروردین ماه به پایان می رسید، اما با توجه به شیوع  ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، ثبت نام با تاخیر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مهلت نام نویسی در حوزه های علمیه تا ششم تیرماه تمدید شده است، افزود: از افراد پس از نام نویسی در همان ماه آزمون کتبی  و مصاحبه حضوری نیز گرفته می شود.
وی با اشاره به اینکه دوره تثبیتی ویژه طلاب ورودی جدید نیز از ۱۶ مردادماه آغاز خواهد شد، گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر برای تحصیل در حوزه علمیه استان اقدام به نام نویسی کرده اند.
حسین زاده با بیان اینکه حوزه علمیه خراسان شمالی دارای ۹ مدرسه برادران و پنج مدرسه برای خواهران است، یادآورشد: در مجموع یک هزار و ۷۰۰ طلبه خواهر و برادر در سطوح مختلف در این استان مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالي استانی علمی و آموزشی خراسان شمالی حوزه علمیه نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حوزه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) آبادان، حوزه علمیه کوثر خرمشهر و حوزه علمیه فاطمیه اروندکنار از بین داوطلبان دارای شرایط در سطح ۲ (ویژه داوطلبین با مدرک دیپلم) و ۳ رشته مشاوره خانواده (ویژه طلاب دارای مدرک سطح ۲) طلبه می‌پذیرند.
علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند تا ۱۵ تیرماه به سامانه paziresh.whc.ir مراجعه کنند.
همچنین و شماره ۰۹۳۶۷۹۲۴۵۲۴ در دسترس علاقمندان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران