Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-ششمین مرحله از کمک معیشتی فردا شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

ساعت ۲۴ روز دهم اردیبهشت ماه به روال ماه‌های گذشته زمان پرداخت مرحله دیگر از کمک‌های معیشتی است که به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

براساس تازه ترین آماری که قمصریان -سخنگوی سازمان برنامه و بودجه- اعلام کرده است پرداخت کمک‌های معیشتی برای ۱۸ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۱۸۲ خانوار انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع اعتباری که برای پرداخت کمک معیشتی در ششمین مرحله نیاز است به ۲۵۳۶ میلیارد تومان می‌رسد که این منابع باید از محل اصلاح قیمت بنزین تامین شود.

برخلاف یارانه نقدی که مبلغ ثابتی برای هر نفر با ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان در هر ماه است، در کمک‌های معیشتی به تناسب افراد خانوار است؛ به‌گونه‌ای که برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز انجام می‌شود.

از آبان ماه سال گذشته و با اصلاح قیمت بنزین  دولت تصمیم گرفت تا مابه‌التفاوت ایجاد شده را در قالب کمک‌های معیشتی و به صورت نقد بین حدود ۱۹ میلیون خانوار که نزدیک به ۶۰ میلیون نفر پیش بینی شده بود توزیع کند.

در مرحله اول برای حدود ۱۷.۷ میلیون خانوار پرداخت کمک معیشتی انجام شد و در ادامه افرادی که کمک معیشتی دریافت نکرده و خود را محقق گرفتن آن می‌دانستند، می‌توانستند طی فرایندی اعلام نیاز کنند که آمار نشان می‌دهد با بررسی درخواست‌ها به تعداد مشمولان افزوده شده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کمک های معیشتی هزار تومان کمک معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند

مهدی عباسی در آیین تجلیل از کارگران نمونه مدیریت برق شهرستان گناوه اظهار داشت: کارگران حوزه برق در گناوه در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی در راستای خدمت رسانی به مردم دریغ نمی‌کنند که شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: مجموعه مدیریت و کارکنان نمونه برق گناوه در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند و امیدوارم شاهد بهبود عملکرد این عزیران در عرصه‌های مختلف باشیم.

بخشدار مرکزی گناوه خاطر نشان کرد: هر زمان مشکلی در حوزه برق و برق رسانی در روستا‌های بخش مرکزی گناوه رخ می‌دهد کارکنان و مدیریت برق گناوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن پرداخته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عباسی افزود: هم اکنون اغلب روستا‌های بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی گناوه دارای نعمت برق هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم تا پایان امسال با همکاری مجموعه برق شهرستان گناوه تمامی روستا‌ها و حتی بنکی‌های بالای ۲ خانوار در این شهرستان را نیز برق رسانی کنیم تا در بخش مرکزی گناوه هیچ روستای بدون برق نداشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند