Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: روزانه سه هزار نفر در این شرایط خاص و حساس کرونا به مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی اصفهان مراجعه می کنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روزانه سه هزار نفر در این شرایط خاص و حساس کرونایی تنها در مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی از پلیس راهور خدمات دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خرسندی از همکاری مردم اصفهان در رعایت طرح نوبت بندی زوج و فرد هنگام مراجعه به مراکز تعویض پلاک، افزود: ۱۰۰ درصد شهروندان طرح زوج و فرد را برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی تاکنون رعایت کردند.

سرهنگ محمدی صدور گواهینامه، اجراییات، تصادفات، برخورد با تخلفات رانندگی، ستادهای ترخیص و امور آموزشگاه‌های رانندگی را از دیگر خدمات پلیس راهور نام برد و تاکید کرد: ارائه خدمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در مراکز انجام می‌شود، از این رو از شهروندان می‌خواهیم برای حفظ سلامتی هنگام مراجعه ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی همراه داشته باشند.

کد خبر 421176

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور استان اصفهان آخرین اخبار ویروس کرونا تعویض پلاک طرح زوج و فرد خودروها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مراکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات بازسای و تعویض خط لوله چدنی آب شرب در خیابان علامه مجلسی انجام شد.

وی افزود: پس از اتمام عملیات، پرسازی و ایمن‌سازی محل نیز اجرا شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر، خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 749175

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه