Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید رشنو به برنا گفت: مشارکت ورزشکاران، هیئت های ورزشی و جوانان بروجردی در رزمایش بزرگ ،همت جوانانه ،کمک مومنانه بسیار عالی وقابل تحسین است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رشنو روز سه شنبه در این گفت وگوبا اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ ،همت جوانانه ،کمک مومنانه در سطح شهرستان بروجرد ،اظهار کرد: این رزمایش باتوجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات وزارت ورزش وجوانان استان در جهت کمک به مستمندان ونیازمندان برگزار شده است و در بروجرد نیز ما باهمکاری هیئت ورزشی گلف در حال جمع آوری  کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و همه خیرین هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از  فرمایشات مقام معظم رهبری وتاکیدات وزرات ورزش وجوانان  مبنی بر برگزاری  رزمایش همدلی و مواسات،ما نیز در حوزه ورزش وجوانان بروجرد با تاُسی از سیره ائمه معصومین (ع) و با همکاری کلیه هیاُ ت های ورزشی ، باشگاه های خصوصی ، پیشکسوتان ، مربیان ، داوران و سایر خیرین عزیز ، به منظور کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی کرده ایم که در این زمینه قهرمانان ورزشی ،داوران و مربیان وخیرین ورزشی به شکل قابل تحسینی به این پویش پیوسته اند.

او با بیان اینکه سالن ورزشی طالقانی را به عنوان محل جمع آوری کمک های مردمی به این امر اختصاص داده ایم ، افزود: خوشبختانه  مردم بروجرد خصوصا جوانان  وجامعه ورزش شهرستان مشارکت بسیار عالی در این رزمایش دارند .

رشنوبا بیان اینکه بسیج ورزشکاران نیز در این رزمایش با دستگاه ورزش وجوانان شهرستان همکاری دارد ،اضافه کرد: تاکنون  نزدیک به 240 پک بهداشتی و غذایی واقلام دیگر جمع آوری شده است و هنوزهم این جمع آوری ادامه دارد .

رییس ورزش وجوانان بروجرد با بیان اینکه حدود 47 هیئت ورزشی در بروجرد فعالیت دارند ، گفت: هیئت های ورزشی بروجرد  هم در بحث رزمایش همت جوانانه ،کمک های مومنانه و هم در بحث مقابله با کرونا ویروس فعالیت چشمگیری  دارند .

رشنو از فعالیت 80 باشگاه ورزشی در سطح شهرستان بروجرد خبرداد و افزود: از آغاز شیوع کرونا  ضد عفونی وگندزدایی سالن های ورزشی و بازدید از باشگاه های ورزشی را برای مقابله این ویروس  در دستور کار قرار دادیم .

رشنوبا بیان اینکه نظارت ما برباشگاه های ورزشی و دیگر اماکن ورزشی به طور جدی وجود دارد ، خاطر نشان کرد: تاکنون 89 بازدید رااز اماکن مختلف ورزشی و باشگاه های خصوصی ابه عمل آورده ایم و این بازدید ها همچنان ادامه دارد .

او از پلمب 6باشگاه ورزشی  در راستای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان بروجرد خبرداد و یادآورشد: از این تعداد 5باشگاه ورزشی بدنسازی و یک باشگاه ورزشی بیلیارد پلمب شده اند،همچنین  مستاجر یکی از سالنهای ورزشی به نام سالن نورایی را که براساس ماده 88 و به صورت استیجاری در اختیاراین شخص قرار داشت نیز  به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و خدمات دهی غیر مجاز به ورزشکاران برکنار کردیم.

 رییس ورزش وجوانان بروجرد با بیان اینکه عملیات ضد عفونی کردن وگندزدایی اماکن ورزشی و ساختمان اداری وهمچنین باشگاه های خصوصی با مشارکت ورزشکاران وقهرمانان ورزشی همچنان ادامه دارد ، تاکیدکرد: مشارکت جامعه ورزش و قهرمانان ورزشی و هیئت های ورزشی بروجرد در بحث مقابله با کرونا بسیار عالی وقابل تقدیر بوده است.

سعید رشنو همچنین اجرای طرح ورزش درخانه  را از دیگر اقدامات دستگاه ورزش  بروجرد برای مقابله کرونا عنوان کردو گفت: این طرح در دوران قرنطینه خانگی توسط ورزشکاران برجرودی در رشته های مختلف و همچنین با مشارکت هیئت ورزش های روستایی انجام گرفت .

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران باشگاه ورزشی ورزش وجوانان همت جوانانه جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این گردهمایی گفت: برنامه ریزی برای توسعه ورزش محلات و بردن ورزش به محل تجمع مردم از اهداف این همایش است.

خلیلی افزود: به دنبال انجام ورزش در تمام نقاط کمتر توسعه یافته و حاشیه نشین، روستا‌ها و شهر‌های مختلف هستیم.

وی افزود: طرح ورزش و مردم هم از طرح‌های مهم امسال در وزارت ورزش و جوانان است تا از طریق آن نشاط عمومی در جامعه افزایش یابد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در مرحله اول این طرح ۱۵هزار سالن ورزشی در کل کشور آزادسازی خواهد شد و روزی ۴ ساعت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته و ۶هزار مربی آموزش دیده در این طرح ورود می‌کنند و خدمات رایگان ورزشی را به مردم ارائه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است