Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@06:36:43 GMT

گلف اصفهان پس از سال ها جانی تازه گرفت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۱۶۷۸

گلف اصفهان پس از سال ها جانی تازه گرفت

کوروش محمدی، رییس هیات گلف استان اصفهان در گفتگو با خبرنگاران گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: سال ۹۸ طلایی‌ترین دوره برای گلف اصفهان بود و توانستیم فعالیت‌های چشمگیری در خصوص توسعه این رشته داشته باشیم و امیدواریم مسئولان ورزشی استان به هیات‌های نوپا مثل گلف توجه ویژه‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی در خصوص مهمترین تحولات گلف اصفهان  گفت : موفق شدیم استاندارد‌ترین زمین مینی گلف کشور را در اصفهان افتتاح کنیم ، زمین بزرگ گلف اصفهان نیز بعد از ۲۵ سال مسطح شد و در حال حاضر آماده بهره برداری  جهت برگزاری مسابقات ملی و بین المللی می‌باشد.
او در ادامه اضافه کرد: اصفهان در سال ۹۸ اصفهان میزبان اولین المپیاد مینی گلف دختران کشور بود و بعد از آن تعداد زیادی از علاقمندان از جمله اصناف و اهالی رسانه توسط هیات جذب این رشته  شدند و در قالب تیم‌های مختلف  به فعالیت خود ادامه داده و آماده حضور در مسابقات هستند.
رییس هیات گلف استان اصفهان با اشاره به رویکرد توسعه‌ای فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: در سال گذشته اعتبارات سودمندی از طریق فدراسیون به هییات جذب شد  و شاهد حمایت خوبی از سوی مسئولان استان نیز بودیم، اما انتظارات هیات از اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص بودجه سال جدید بیشتر است.
محمدی با اعلام اینکه در طول ۲۰ سال گذشته فقط ۴ هیات در شهرستان‌های استان فعالیت داشتند گفت: در یک سال گذشته ۴ هیات دیگر نیز به زیر مجموعه هیات گلف استان اضافه شده است و برخی از آن‌ها در صدد تاسیس زمین مینی گلف در شهرستان‌ها هستند.
او درآمدزایی هیات را معطوف به اجاره دادن زمین‌های مخصوص گلف و مینی گلف دانست و توضیح داد: در سال ۹۸ تجهیزات لازم برای این رشته به طور کامل خریداری شده است و به منظور توسعه این رشته مربیان و داوران توانمندی از طریق اعزام به دوره‌های مختلف تربیت یافته اند که قرار است دوره‌های مختلفی در این راستا در شهر اصفهان برگزار کرده و از پتانسیل‌های بیشتری بهره برداری کنیم.
محمدی هدف اصلی هیات در سال جدید را توسعه هرچه بیشتر گلف در استان عنوان کرد و گفت: تمهیدات لازم برای تجهیز یک سایت تمرینی برای ضربات بلند در زمین بزرگ گلف اصفهان با سکو‌های استاندارد اندیشیده شده است و برای تاسیس لاین‌های مخصوص مینی گلف در ورزشگاه‌های سطح شهر نیز در حال مذاکره با مدیران مناطق هستیم.
رییس هیات گلف استان اصفهان با  پیش بینی افزایش چند برابری جمعیت ورزشکاران گلف در استان گفت: هیات گلف به دنبال حضور فعالان اقتصادی و جذب آن‌ها در ورزش گلف می‌باشد و در این راستا قرار است به ایجاد تعامل و رایزنی‌ با کارخانجات و به  بخش خصوصی به منظور کسب درآمد‌های بیشتر بپردازیم.
او همچنین افزود: در راستای طرح اصفهان ۲۰۲۰ در حال برقراری تعاملاتی مبنی بر معرفی گلف اصفهان به گردشگران خارجی هستیم.     انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلف اخبار ورزشی هیات گلف استان گلف اصفهان مینی گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز

مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز از ارائه خدمات فوریتی پزشکی به ۱۴ مصدوم ناشی از واژگونی خودرو مینی‌بوس در مسیر جاده سنندج نزدیک گردنه کریم‌آباد صاحب این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سقز، محمد عزیز اویسی اظهار کرد: به دنبال تماس حاضران در صحنه در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز مبنی بر واژگونی خودرو مینی‌بوس در مسیر جاده سنندج نزدیک گردنه کریم آباد صاحب، چهار دستگاه آمبولانس پایگاه جاده‌ای صاحب و ایرانخواه، پایگاه منطقه سه شهری و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن به صحنه و معاینه ۱۴ مجروح این حادثه، اقدامات درمانی اولیه برای مجروحان انجام و جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شفا سقز منتقل شدند.

مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز، احتیاط را شرط اول ایمنی دانست و خاطرنشان کرد: احتیاط در رانندگی نشانه ترس یا کم تجربگی نیست و لازم است در حین رانندگی با در نظر گرفتن تمام جوانب، از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کرد.

اویسی اضافه کرد: مینی‌بوس مذکور از شهر همدان عازم شهر بانه در استان کردستان بود.

کد خبر 748450

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز