Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:24:55 GMT

۱۰ هزار بسته حمایتی در قزوین توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۱۷۵۰

۱۰ هزار بسته حمایتی در قزوین توزیع می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قزوین گفت: در رزمایش مواسات، ستاد اجرایی امام سعی دارد تا یک میلیون بسته را در سراسر کشور توزیع کند که سهم استان ۱۰ هزار بسته در مرحله نخست است و به هر میزان که خیران استان مشارکت کنند به همان میزان می‌کنیم. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مرتضی فرخی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: بنیاد ستاد اجرایی امام خمینی(ره) در رویکرد جدید سعی کرده که بنیاد اجتماعی احسان را راه‌اندازی کند که در این راستا اقدامات مختلفی را در مناطق محروم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوادث و بلایای طبیعی، تامین اقلام زندگی مردم، خدمات رسانی در حوزه اربعین، محرومیت زدایی در حوزه ساخت راه، حمایت از  کودکان بازمانده از تحصیل نیز حضور داشته و در راستای مبارزه با کرونا نیز اقداماتی صورت گرفته است.

مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام خمینی(ره) قزوین گفت: تامین داروهای ضدویروس، تولید لباس محافظ و تولید دستکش لاتکس از جمله اقدامات انجام شده در کشور و استان قزوین است.

تَبِ جوجه‌کُشی فروکش کرد / مرغداران قزوینی در انتظار حمایت‌های دولتمردان22 هزار بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه استان قزوین توزیع شد32 هزار مهاجر غیرقانونی در استان قزوین اقامت دارند

فرخی یادآور شد: در حوزه مدرسه سازی و ساخت 18 مدرسه در دو سال گذشته، ساخت سه مسجد، ساخت مسکن ارزان قیمت، اهدای جهیزیه به 137 خانواده، مشارکت در تهیه جهیزیه با همکاری سپاه، کمک به تهیه جهیزیه، کمک به تهیه وسایل منازل محرومین از جمله 16 خانواده، ساخت سه باب خانه عالم، ساخت 5 خانه ایتام، تامین و تحویل لوازم التحریر از جمله تحویل بیش از 5 هزار لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان ضعیف، توزیع بیش از سه هزار غذای گرم و میوه در مناطق محروم نیز صورت گرفته است.

وی گفت: در تامین نیاز معلولان در پویش چرخه احسان، تحویل 50 ویلچر به خانواده‌های تحت پوشش انجام شده و بیش از 410 بازدید توسط معاونت ستاد در 6ماه آخر سال گذشته انجام شده است.

انتهای پیام/ح

R7541/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان

مجید صالحی امیر گفت: ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان به سرعت در حال اجراست و تاکنون واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحدمسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

او گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هدف ما ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان همدان است که شامل ۴۸ هزار واحد روستایی و ۸۲ هزار واحد شهری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: برنامه چهار ساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی