Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@05:19:15 GMT

متقاضیان وام یک میلیونی بخوانند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۱۷۸۹

متقاضیان وام یک میلیونی بخوانند

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد خبر بلاتکلیفی برخی شهروندان برای دریافت تسهیلات یک میلیونی اعلام کرد: متقاضیان تسهیلات حمایتی کرونا تا روز ۱۸ اردیبهشت مهلت دارند، نسبت به تهیه سیم کارت و ارسال پیامک اقدام کنند. به گزارش پول نیوز، در پی درج خبری با عنوان «بلاتکلیفی برخی شهروندان برای دریافت تسهیلات یک میلیونی/ پاسکاری میان دستگاه‌ها ادامه دارد» مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تویحاتب ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نامه آمده است، به دنبال درج خبری در آن رسانه با عنوان بلاتکلیفی برخی شهروندان برای دریافت تسهیلات یک میلیونی پاسکاری میان دستگاه‌ها ادامه دارد. مورخ ۹۹/۲/۸ نکات ذیل خاطرنشان می‌شود:
۱-وزارت تعاون کار و فاه اجتماعی از همان ابتدای طرح تسهیلات یک میلیون تومانی، سازوکار دقیق و مراحل دریافت آن را طی اطلاعیه‌ای منتشر و در اختیار عموم مردم قرار داد. در آن اطلاعیه تاکید شد که افراد متقاضی وام یک میلیون تومانی پس از دریافت پیامک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید شماره ملی خود را به سرشماره ۶۳۶۹ پیامک کنند ارسال شماره ملی به معنای تایید و مبنای واریز وام به سرپرستان خانوار بوده است.
۲- ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار سرپرست خانوار یارانه بگیر که تا تاریخ ۹۹/۱/۳۱ شماره ملی خود را به سرشماره مذکور ارسال کردند، در تاریخ ۵و۴ اردیبهشت ماه وام به حسابشان واریز شد.
۳- حدود ۳۴ هزار نفر به دلایلی از جمله مسدود بودن حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطاها قادر به دریافت این تسهیلات نشده‌اند که این وزارتخانه در اطلاعیه شماره ۳ به صراحت اعلام کرد که علت عدم واریز تا شنبه هفته آتی (مورخ ۱۳ اردیبهشت) به صورت پیامکی به افراد مذکور اعلام خواهد شد.
همچنین تاکید شد در صورت رفع مسئله حساب بانکی افراد، تسهیلات اختصاص یافته به این خانوارها محفوظ است.
۴- همچنین به منظور فراهم کردن همه شرایط برای بهره‌مندی سرپرستان خانواری که نتوانسته‌اند تاکنون از این تسهیلات بهره‌مند شوند، در مصاحبه‌های مکرر متعدد سخنگوی تسهیلات بانکی حمایتی کرونا عنوان شد که این افراد تا روز ۱۸ اردیبهشت مهلت دارند تا نسبت به تهیه سیم کارت وارسال پیامک اقدام کنند.
۵- در اطلاعیه‌های این وزارتخانه، تاکید شده بود که باتوجه به شیوع بیماری کرونا از مراجعه حضوری به این وزارتخانه و سایر دستگاه‌های مرتبط خودداری شود.
تاکید می‌شود این وزارتخانه صرفا مسولیت شناسایی و تایید صلاحیت متقاضیان یارانه نقدی را بر عهده دارد بر همین اساس از آن رسانه وزین انتظار می‌رود نسبت به وظایف و ماموریت‌های وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در موضوعات مهمی از این دست اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری داشته باشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: متقاضیان تسهیلات سرپرستان خانوار یارانه پیامک تسهیلات یک یک میلیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شادی مالکی گفت: در مرحله نخست هزار دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای هزار دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته خانم مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودرو‌های برقی سایر خودروسازان هم در روز‌های آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودرو‌های برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، برای ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟