Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین خبرها درباره وضعیت شیوع ویروس کرونا در جنوب شرق آسیا از افزایش شمار مبتلایان و فوتی‌ها در کشورهای این منطقه حکایت دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقام‌های چهار کشور فیلیپین، اندونزی، تایلند و سنگاپور آمار جدیدی از شمار مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا در منطقه جنوب شرق آسیا منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «استریت تایمز»، دولت تایلند وضعیت اضطراری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور را به مدت یک ماه دیگر تمدید کرد.

«پرایوت چان اوچا» نخست‌وزیر تایلند با ضروری خواندن تمدید وضعیت اضطراری تا ۳۱ ماه می افزود: «نمی‌خواهم شاهد پسرفتمان باشیم و موارد جدید ابتلا را شاهد باشیم».

طبق اعلام رسمی دولت تایلند، امروز سه شنبه هفت مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده و آمار کل مبتلایان به ۲۹۳۸ نفر افزایش یافته است. ۵۴ تایلندی هم تا کنون جانشان را از دست داده‌اند.

از اندونزی هم خبرهای ضد و نقیضی درباره تعداد دقیق قربانیان ویروس کرونا منتشر شده است.

در حالی که طبق آمار رسمی دولت، تا کنون ۷۶۵ نفر از مردم اندونزی بر اثر کرونا فوت کرده‌اند اما خبرگزاری رویترز ادعا کرده که بیش از ۲۲۰۰ تن تا به حال جانشان را از دست داده‌اند.

بنا بر ادعای رویترز، بررسی داده‌های آماری از ۳۴ استان اندونزی نشان می‌دهد که بسیاری از افرادی که با عوارض کرونا فوت کرده‌اند به عنوان قربانی این ویروس ثبت نشده‌اند.

طبق آمار رسمی دولت اندونزی تا به امروز سه شنبه تعداد کل مبتلایان ویروس کرونا در این کشور به ۸۶۰۷ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت سنگاپور هم امروز اطلاع رسانی تازه ای درباره وضعیت شیوع کرونا در این کشور ارائه داد.

بنا بر اعلام این وزارتخانه، ۵۲۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در سنگاپور ثبت شده که طی دو هفته جاری کمترین میزان ابتلای روزانه بوده است.

طبق آمار رسمی شمار کل مبتلایان به کرونا در سنگاپور به ۱۴۹۵۱ نفر رسیده و این ویروس تا به حال جان ۱۴ نفر را در این کشور گرفته است.

مقام‌های فیلیپین یکی دیگر از کشورهای جنوب شرق آسیا هم امروز آمار جدیدی از شمار مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا ارائه دادند.

وزارت بهداشت فیلیپین از ابتلای ۱۸۱ نفر جدید و جان باختن ۱۹ تن دیگر در این کشور بر اثر کرونا خبر داد.

بنا بر گفته این وزارتخانه، کرونا تا به حال از مردم فیلیپین ۵۳۰ قربانی گرفته و ۷۹۵۸ نفر را مبتلا کرده است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلیپین اندونزی سنگاپور تایلند کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی، «دانیل نوبوآ» رییس‌جمهور اکوادور با انتشار پیامی تصاویری اعلام کرد که به علت آنچه «درگیری مسلحانه داخلی» نامید، در پنج استان ساحلی این کشور اعلام وضعیت اضطراری شده است.

روز یکشنبه در پی وقوع حمله مسلحانه در شهر «گوایاکیل» واقع در جنوب غربی اکوادور، دست کم هفت نفر کشته شدند. رسانه‌های محلی در حالی به نقل از پلیس اکوادور این خبر را اعلام کرده‌اند که چندی پیش شهروندان این کشور با شرکت گسترده در همه‌پرسی درباره اعمال تدابیر سختگیرانه و سرکوب دارودسته‌های تبهکاری، با اکثریت قاطع به این اقدام رای دادند.

افراد مسلح نقاب‌دار که قاچاقچیان زندانی برخی از آنها را اجیر کرده بودند، در ماه ژانویه به یک شبکه تلویزیونی که در حال پخش زنده بود، یورش بردند. پس از این حادثه، دنیل دوبوآ، رییس جمهور ۳۶ ساله اکوادور در این کشور وضعیت «جنگ مسلحانه داخلی» اعلام کرد و حدود ۲۰ باند تبهکار را در فهرست «تروریستی» قرار داد.

کد خبر 6093820

دیگر خبرها

  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است