Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@12:11:17 GMT

کاهش تولید 19 درصدی نفت روسیه در ماه مه

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۱۹۷۲

کاهش تولید 19 درصدی نفت روسیه در ماه مه

خبرگزاری آریا - روسیه تولید نفت خود را در ماه مه نسبت به مقدار عرضه این کشور در ماه‌های فوریه و مارس، تا 19 درصد کاهش می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از خبرگزاری اینترفکس روسیه از مسکو، الکساندر پالیوودا، رئیس بخش روابط سرمایه‌گذاری شرکت لوک اویل، روز دوشنبه (هشتم اردیبهشت‌ماه) اعلام کرد که روسیه با کاهش عرضه 19 درصدی، نسبت به ماه‌های فوریه و مارس، مقدار تولید خود را از روزانه 10 میلیون و 400 هزار بشکه به روزانه 8 میلیون و 500 هزار بشکه در ماه مه کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: لوک اویل باید صادرات نفت خود را در ماه مه در مقایسه با فوریه به میزان 300 هزار بشکه در روز کاهش دهد، اما سهمیه کاهش تولید روسیه بر فعالیت‌های لوک اویل در دیگر کشورها تأثیری نخواهد گذاشت.
وزیران نفت و انرژی تولیدکنندگان عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) موسوم به اوپک پلاس در دهمین نشست فوق‌العاده خود بر سر کاهش تولید روزانه 9 میلیون و 700 هزار بشکه‌ای در ماه‌های مه و ژوئن به توافق رسیدند.
وزارت انرژی روسیه به تولیدکنندگان داخلی این کشور اعلام کرده بود که تولید خود را حدود 20 درصد از میانگین ماه فوریه کاهش دهند. این موضوع مسکو را همسو با تعهدهای این کشور برای کاهش عرضه نفت مطابق با توافق کاهش تولید اوپک پلاس، قرار خواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاهش تولید هزار بشکه ماه مه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟