Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@17:11:19 GMT

دزد دوچرخه‌های داخل پارکینگ خانه‌ها به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۲۱۰۳

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از دستگیری دزد دوچرخه‌های داخل پارکینگ خانه‌ها خبر داد و گفت: این متهم به ۸۰ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ایوب صالحی رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن گفت: در پی مراجعه حضوری و تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی چندین خانواده با کلانتری از سرقت رفتن دوچرخه‌های فرزندانشان از داخل پارکینگ خانه هایشان شکایت کردند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شدند و در گام نخست چند خانواده که تصویر دزد دوچرخه‌ها را به دست آورده بودند در اختیار ماموران قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه ماموران با حضور در محل‌های سرقت و بررسی دوربین‌های مداربسته تصویر سارق سابقه دار را که ۱۱ ماه قبل توسط کلانتری امامزاده حسن دستگیر شده بود را به دست آوردند و مشخص شد این سارق به تنهایی دست به سرقت دوچرخه‌ها داخل پارکینگ خانه‌ها می‌زند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که این سارق ۴۰ ساله ۴۴ روز قبل بخشیده شده و از زندان آزاد شده است و از همان روز سرقت از داخل پارکینگ‌ها را آغاز کرده است.

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن عنوان داشت: هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی صورت گرفت و ماموران با حضور در مخفیگاه متهم در منطقه خورازین موفق به دستگیری وی شدند.

سرهنگ صالحی گفت: متهم در همان بازجویی‌های ابتدایی به ۸۰ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد و اظهار داشت، دوچرخه‌های سرقتی را به یک مالخر فروخته است.

وی افزود: ماموران در ادامه موفق به دستگیری مالخر شدند و در بازرسی از مغازه اش ۲۵ دوچرخه سرقتی به دست آوردند.

سرهنگ صالحی در پایان گفت: هر دو متهم که سابقه دار هستند برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا سینا کمالخانی روز شوراها دعای روز چهارم رمضان دزد دوچرخه پارکینگ دام ویروس کرونا سینا کمالخانی روز شوراها دعای روز چهارم رمضان امامزاده حسن دوچرخه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!

به گزارش ورزش سه، علی‌اصغر کلانتری، سرمربی مس سونگون، در پایان بازی با هوادار در جام حذفی که با برتری هوادار به پایان رسید، اظهار داشت: می‌دانستیم مقابل تیم خیلی خوب هوادار بازی خیلی سختی خواهیم داشت، اما همانطور که به تیم هوادار بابت نتیجه و صعودشان تبریک می‌گویم، تیم و بازیکنان شایسته خودم را هم تحسین می‌کنم. اگر کم تجربگی مقابل تیم‌های لیگ برتری بازیکنان نبود، مشکلات بیشتری برای هوادار درست می‌کردیم.

وی افزود: در نیمه اول شرایط خیلی خوبی داشتیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم. شاید این کم تجربگی بچه‌های ما بود و شاید در خط جلو اعتماد به نفس نداشتیم. ما کار را از عقب زمین خوب شروع کردیم و جلو آمدیم و در محوطه ۱۸ قدم شانس‌های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم. بالاخره جام حذفی است و شرایط این مسابقات به همین شکل است.

کلانتری تاکید کرد: زمانی که بازی ۲-۱ بود، احساس من این بود که می‌توانستیم به گل برسیم اما در ضدحمله غافلگیر شدیم. جا دارد باز هم به تیم هوادار تبریک بگویم. انشالله که در ادامه داه موفق باشند.

سرمربی مس سونگون در خصوص داوری مسابقه عنوان کرد: دو صحنه بود که انشالله به قول آقای پیروانی من اشتباه کنم. در صحنه اول دروازه‌بان خروج کرده و توپ ارسال شده و مهاجم ما توپ را با سر می‌زند اما دروزاه‌بان برخورد شدید با او داشت. آقای داور سوت زد و من فکر کردم پنالتی گرفت ولی ضربه غیرمستقیم به سود حریف داد. یک صحنه دیگر هم اتفاق افتاد که مهاجم ما شارژ شد اما باز هم نگرفتند. من بحثی نمی‌کنم که خدایی نکرده موردی پیش نیاید اما این دو صحنه مشکوک بود. باز هم من فیلم را می‌بینم و انشالله اشتباه کرده باشم.

دیگر خبرها

  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد