Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰ ویژه برنامه ماه رمضان امسال به صورت زنده هر روز از حرم امام رضا (ع) روی آنتن شبکه‌های سراسری خواهند رفت.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های صداوسیما، با شروع ماه مبارک رمضان، شبکه‌های سراسری سیما اقدام به پخش ویژه برنامه‌هایی در هنگام سحر، افطار و در طول روز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال هم این شبکه‌ها پخش برنامه‌هایی را به صورت زنده از حرم مطهر رضوی در دستور کار قرار داده‌اند که به صورت روزانه و در قالب ۱۰ ویژه برنامه به صورت زنده از حرم رضوی پخش می شود.

ترتیل‌خوانی قرآن از ساعت ۴:۳۰ تا ۶:۳۰ هر روز از محل دارالشرف از شبکه یک سیما، ترتیل‌خوانی ظهر از دارالحکمه از شبکه قرآن هر روز ساعت ۱۱:۱۵ و ترتیل خوانی عصر از ایوان مقصوره گوهرشاد هر روز ساعت ۱۶ از شبکه افق سیما، بخشی از این برنامه‌ها هستند.

همچنین سیمای مرکز خراسان رضوی هم هر روز هنگام افطار یعنی ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ ویژه برنامه‌ای را از استودیو صحن انقلاب روی آنتن می‌برد.

شبکه افق سیما در سه نوبت دیگر، پخش زنده از حرم رضوی را در دستور کار قرار داده که شامل ویژه برنامه افطار از ساعت ۱۹ از استودیو صحن انقلاب، مناجات‌خوانی از صحن گوهرشاد از ساعت ۲۳:۳۰ و ویژه برنامه سحرگاهی از ساعت ۳ بامداد است.

«ثامن الحجج» عنوان برنامه شبکه الکوثر است که هر شب از ساعت ۲۱ و از استودیو صحن انقلاب پخش خواهد شد و شبک‌های یک و دو سیما هم برنامه‌های «سیر خوبان» و «مناجات‌خوانی» را ساعت‌های ۲۳:۴۵ و ۳۰ دقیقه بامداد از صحن گوهرشاد و دارالحکمه روی آنتن می‌برند.

ویژه برنامه سحرگاهی شبکه دو سیما هم هر روز از ساعت ۳:۲۰ از استودیو صحن انقلاب به صورت زنده پخش می‌شود.

سیمای مرکز خراسان رضوی هم دو ویژه برنامه سحرگاهی و «سفره‌های مهربانی» را هر روز از استودیو صحن انقلاب و رواق امام خمینی(ره) پخش می‌کند.

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برنامه زنده شبکه های سراسری حرم امام رضا ع صورت زنده ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری