Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@15:21:53 GMT

گل‌ها و پاس گل قوچان‌نژاد بقا را امضاء کرد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۲۲۸۴

گل‌ها و پاس گل قوچان‌نژاد بقا را امضاء کرد

درخشش مهاجم ایرانی زوله در طول فصل تیمش را در آستانه بقای قطعی در لیگ اردیویسه قرار داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدراسیون فوتبال هلند در حالی تصمیم به تعطیلی کامل مسابقات و اعلام قطعی پایان فصل گرفته که این اقدام کاملا به سود باشگاه زوله و رضا قوچان‌نژاد ، مهاجم ایرانی این تیم خواهد بود چراکه موجب جلوگیری از سقوط‌شان به لیگ یک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوله در حالی با اعلام تعطیلی لیگ اردیویسه هلند از سقوط نجات پیدا می‌کند که با تیم رده شانزدهمی فورتونا سیتارد که با شرایط فعلی راهی پلی‌آف خواهد شد، در امتیاز ۲۶ برابر است ولی بخاطر تفاضل گل بهتر در جایگاه پانزدهم ایستاده و بقای خود را قطعی کرده است.

اما اگر یوفا مهر تایید بر تصمیم فدراسیون فوتبال هلند بزند و زوله در لیگ اردیویسه ماندگار شود، بدون تردید یکی از عوامل اصلی بقای این تیم رضا قوچان‌نژاد خواهد بود؛ بازیکنی که در ۳۷ گل این فصل زوله، ۷ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و در تقابل رو در رو با سیتارد خوش درخشیده است.

رضا قوچان‌نژاد لژیونر ایرانی که موفق به ثبت پوکر در این فصل شده، در هفته چهاردهم لیگ اردیویسه و بازی رفت زوله مقابل فورتونا سیتارد که با برتری ۳ بر یک زوله همراه بود، در دقیقه ۴ توپ ارسالی بلند از میانه زمین را با مهار سینه به مصطفی سایماک رساند تا او با شوت محکم گل اول تیمش را به ثمر رساند و همین گل، پایه‌گذار برد آنها در این جدال حیاتی شود.

البته در دقیقه ۵۷ همین مسابقه رضا قوچان‌نژاد بخاطر یک خطای شدید در میانه زمین کارت قرمز گرفت که البته این اخراج تاثیری در برتری یاران گوچی نداشت چراکه پیش از آن سیتارد ۱۰ نفره شده بود و نتوانست نتیجه را جبران کند.

زوله در حالی با تفاضل گل منفی ۱۸ در مقابل تفاضل گل منفی ۲۳ فورتونا سیتارد در آستانه بقا در لیگ اردیویسه قرار دارد که اگر هفت گل و یک پاس گل مهاجم ایرانی این تیم نبود، امکان داشت آنها فصل آینده را در یک دسته پایین‌تر آغاز کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زوله لیگ اردیویسه رضا قوچان نژاد زوله لیگ اردیویسه محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد رضا قوچان نژاد لیگ اردیویسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد

به گزارش قدس خراسان، حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • نواخته شدن زنگ سپاس در قوچان 
  • گفت و شنود/ نیگه دار!
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد