Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@16:18:07 GMT

اسکله پشت شهر بندرعباس فاقد مجوز بهره برداری است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۲۳۱۲

اسکله پشت شهر بندرعباس فاقد مجوز بهره برداری است

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: اسکله پشت شهر بندرعباس فاقد مجوز بهره برداری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، اله مراد عفیفی پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات این حادثه آتش سوزی اظهارداشت: پیش از ظهر امروز ۹ اردیبهشت یک فروند شناور فلزی با کاربری صیادی به دلایل نامعلوم در اسکله صیادی پشت شهر بندرعباس دچار حریق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اعلام اضطرار بلافاصله تیم‌های امدادی و اطفای حریق دریایی و خشکی متشکل از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس، دو فروند شناور ناجی، دو فروند یدکش همیار ناجی و شناور RIB متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی وارد عمل شدند.

عفیفی پور بیان داشت: به منظور جلوگیری از وقوع خسارت بیشتر، تیم مدیریت بحران حادثه وارد عمل شده و شناورهای دیگر را از اسکله جدا و به گوشه‌ای امن منتقل نمودند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اعلام پایان موفقیت آمیز عملیات اطفای حریق اظهار داشت: خوشبختانه حادثه مذکور هیچ گونه تلفات جانی و جرحی نداشته و علت دقیق حادثه توسط تیم بررسی سوانح اداره کل بنادر و دریانوردی استان درحال انجام است.

دبیر کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان با بیان اینکه اسکله صیادی بندرعباس فاقد هر گونه مجوز بهره برداری است تصریح کرد: مکاتبات متعددی از سوی کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان مبنی بر لزوم اخذ مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی و رعایت الزامات ایمنی و زیست محیطی در این اسکله به دستگاه ذیربط ارسال شده که متأسفانه بر غم پیگیری‌های مکرر تاکنون اقدامی از سوی دستگاه مربوطه صورت نگرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین اقدامات آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دو اکیپ نقشه برداری در امامزاده ابراهیم (ع) مستقر شدند، افزود: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده در حادثه آتش سوزی به دلیل تعیین حدود اربعه مالکین و جلوگیری از تداخل به زمین های همجوار انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه پس از اتمام نقشه برداری این بنیاد نسبت به آواربرداری اقدام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات که از امروز آغاز شده بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

کد خبر 6097275

دیگر خبرها

  • ۱۵۴ همت در پروژه های بندری سرمایه گذاری می شود
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • صدور هشدار نارنجی در دریای خزر
  • هشدار دریایی به فعالان دریای خزر
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟