Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:30:55 GMT

رهایی گروگان 24 ساله در شهرستان لنگه

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۲۶۲۴

رهایی گروگان 24 ساله در شهرستان لنگه

با هوشیاری ، تلاش و سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بندرلنگه، یک گروگان کمتر از 48 ساعت از دست آدم ربایان آزاد ودر کمال صحت و سلامت به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره گزارش آدم ربایی و متواری شدن آدم ربایان در شهرستان بندرلنگه، موضوع شناسایی و دستگیری آدم ربایان و رهایی گروگان بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های دقیق بعمل آمده کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مشخص شد انگیزه آدم ربایی، اختلافات مالی است و افراد گروگانگیر طی تماس تلفنی با همسر ربوده شده در قبال آزادی تقاضای 100 میلیون تومان وجه نقد کرده اند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: تحقیقات همه جانبه جهت رهایی گروگان، شناسایی و دستگیری آدم ربایان صورت گرفت و اقدامات پلیسی و فنی کاراگاهان منجر به شناسایی مخفیگاه آدم ربایان شد و ضمن هماهنگی قضائی، مأموران به محل اعزام که متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و به جهت ترس از شناسایی و دستگیر شدن،  گروگان را پس از 48 ساعت از زمان وقوع گروگانگیری، در نزدیکی روستای کنخ از توابع شهرستان بندرلنگه رها کرده وفرد ربوده شده صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

 فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و هنجار شکنانه مراتب را به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی گردد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: رهایی گروگان بندرلنگه آدم ربایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجف علی بارانی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6090918

دیگر خبرها

  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد