Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه دغدغه قشر متدین و مذهبی به عنوان پیش قراولان طرح مواسات بازگشایی اماکن مذهبی است گفت: وزارت بهداشت و سازمان تبلیغات اسلامی مجدانه درصدد بازگشایی اماکن مذهبی هستند. تاریخ انتشار: 15:22 - 09 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۶۴۸۱

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، حجت‌الاسلام و المسلمین اعلایی معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی، سرهنگ محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ومهدی مهدوی طلب رئیس امور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا امروز در سالن اجتماعات حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس این سازمان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در ابتدای این دیدار با اشاره به محور اصلی اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: تبدیل سازمان اداری به سازمان محتوایی جزو اولولیت‌های اصلی مدیریت سازمان عقیدتی وسیاسی ناجا است، چرا که وقت و ظرفیت زیادی صرف سازمانی که صرفاً به‌صورت اداری فعال است، خواهد شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سازمان تبلیغات اسلامی اینجا کلیک کنید

وی در ادامه به تشریح محور‌های اصلی فعالیت‌های این سازمان پرداخت و عنوان داشت: تربیت اخلاقی، اعتقادی و سیاسی سه محور اصلی مورد توجه سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی است و برای تحقق این محور‌ها تلاش‌های فراوانی انجام می‌شود.

ادیانی با تاکید بر ظرفیت‌های مشترک همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: برای ثمر بخشی اقدامات انجام شده توسط این دو سازمان، استفاده از ظرفیت و فضای تبلیغی نیاز اصلی و کلیدی است.

وی حضور مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی در مراکز نیروی انتظامی را بسیار حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: حضور مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی در مراکز نیروی انتظامی مانند مراکز آموزشی که مکانی برای تربیت جوانان محسوب می‌شوند، برای ترویج فرهنگ و تعلیم آموزه‌های دینی الزامی است.

حجت الاسلام و المسلمین اعلایی معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناجا هم در ادامه این جلسه با بیان این که پیش از این ارتباطات این دو سازمان مسبب خیر و برکات بسیاری شده است اظهار داشت: اقداماتی همچون تربیت آموزش یاران، حافظان و قاریان قرآن، همچنین داوری آثار قرآنی؛ جزو مواردی هستند که سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به کمک سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه هم دلی و هماهنگی بین دو سازمان باید وثیق‌تر شود افزود: با تشکیل کارگروه ویژه متشکل از کارشناسان هر دو سازمان، نتایج مطلوب‌تری حاصل خواهد شد.

اعلایی تصریح کرد: با توجه به‌ورود سالیانه ۴۰۰ هزار نیروی وظیفه و کادر به مراکز آموزشی، اهمیت وجود مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی در این مراکز بیش از پیش احساس می‌شود.

مهدی مهدوی طلب رئیس امور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، در ادامه انتصاب روحانیون جوان و متخصص را در اجرای مأموریت‌ها از اقدامات مهم این سازمان برشمرد و گفت: تغییر نگرش و رفتار، همچنین تنظیم میثاق نامه در ۱۴ بند از اقداماتی بود که در دوره ریاست جدید سازمان عقیدتی سیاسی ناجا انجام گرفت.

درادامه سرهنگ محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به اهم اقدامات این معاونت اشاره و عنوان کرد: تربیت نیرو‌های متخصص در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی، تولید مستند برای شهدا به ویژه روحانیون شهید و تولید محتوا در مناسبت‌های مختلف از اهم اقدامات این معاونت محسوب می‌شوند.

وی در خصوص عمل خدا پسندانه عوامل نیروی انتظامی در ساخت و مرمت نمازخانه و مساجد در نقاط مختلف گفت: یکی از بزرگترین افتخارات نیروی انتظامی این است که ماهیانه افراد به صورت اختیاری مقداری از حقوق خود را برای مرمت نمازخانه و مساجد در مراکز نیروی انتظامی اختصاص می‌دهند که این مبلغ در ماه بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان است.

در پایان جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با ابراز خرسندی از این دیدار خاطرنشان کرد: باید محورهماهنگی و هم افزایی‌های دوسازمان روشن و مشخص شود تا نتایج مطلوب‌تری از این همکاری‌ها به دست آید.

محمد قمی با بیان این مطلب که در شرح وظایف سازمانی موظف به همگرایی، هم افزایی و کار مشترک با نهاد‌های مبلغ اسلام ناب هستیم افزود: نیروی انتظامی مشکل‌ترین وظایف را برعهده دارد و در عین اقتدار مظلوم هستند واین مظلومیت در شهدای این مجموعه بیشتر دیده می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار مذهبی ویروس کرونا سازمان عقیدتی سیاسی ناجا حجت الاسلام و المسلمین سازمان تبلیغات اسلامی نیروی انتظامی رئیس سازمان دو سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولیفقیه در سپاه انصار استان همدان، گفت: مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محسن همدانی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار داشت: اگر اخبار اقدامات و فعالیت‌هایی که توسط نهادها انجام می‌شود، به هنگام نباشد جبهه دشمن دست به‌کار شده و زحمات افراد بی‌فایده می‌شود.

وی با تشریح جایگاه مهم اطلاع‌رسانی در فضای کنونی جهان درباره عملیات طوفان‌الاقصی، گفت: شاید روزمرگی‌ها سبب شده توجه مردم به این عملیات بزرگ کم شود، اما بزرگی این عملیات به این است که حماس به عنوان یک گروه کوچک هفت ماه است که در حال مقاومت در برابر یکی از قدرت‌های نظامی منطقه است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان همدان با اشاره به مقاومت مثال‌زدنی مردم غزه، درباره عملیات وعده صادق، افزود: از تمام اقصی نقاط کشور موشک‌هایی به سمت اسرائیل شلیک شده و پادگان و پایگاه‌هایی که از آنجا اقدام به ترور فرماندهان ما کرده بودند مورد هدف قرار گرفتند.

وی با بیان تاریخچه شکل‌گیری هفته عقیدتی پرداخت و عنوان کرد: رهبر گروه فرقان فردی تحصیل‌کرده بوده و حتی تفسیر قرآن دارد، اما بیماری فکری و اعتقادی او سبب شد افراد بسیاری همچون شهید مطهری به شهادت برسند.

همدانی با بیان نظرات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب پیرامون آثار برجسته و مهم شهید مطهری و همچنین لزوم مطالعه آنها گفت: 124 جلد کتاب از شهید مطهری در عرصه‌ها و موضوعات مختلف به جا مانده که به دلیل قلم روان و جذابی که دارند خواندن آنها، برای هر قشری مناسب است.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام علیرضا جمشیدپور، معاون عقیدتی سیاسی سپاه استان نیز با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار داشت: علت ماندگاری انقلاب اسلامی این است که مبنای تئوری و فکری آن مستحکم است.

وی با بیان اینکه در هفته عقیدتی و سیاسی 30 عنوان برنامه برگزار می‌شود، افزود: برگزاری کوهپیمایی خانوادگی نیروهای کادر سپاه و بسیج، برگزاری همایش حکمت مطهر، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری 15 مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از مربیان جهادی، راه‌اندازی کانال‌های پاسخگویی به شبهات رایج در بین دانش‌آموزان، برگزاری لیگ‌های ورزشی، شرکت در نماز جمعه، برپایی نشست‌های بصیرتی و حلقات صالحین از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد