Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در این آیین که به صورت ویدو کنفرانس برگزار شد، علی عسگری معاون توسعه و منابع وزارت اقتصاد از زحمات چندین ساله هاشم مظفری مدیر کل سابق تقدیر کرد و علیرضا نوروزی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل اقتصادی و دارایی استان اردبیل منصوب شد.

معاون امور منابع و توسعه انسانی استاندار اردبیل نیز در این آیین گفت: صیانت از بیت المال از اهداف امور اقتصاد و دارایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یعثوب نژاد محمد با بیان اینکه توسعه و جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار در سایه همدلی و هماهنگی امکان پذیر است، افزود: اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان همکاری خوبی با کارشناسان دستگاه های اجرایی دارد و در تامین و تجهیز منابع تلاش می کند.

وی اظهار داشت: اجرای صحیح قوانین و مقررات مالی از سوی کارشناسان امور اقتصادی و هدایت صحیح و درست دستگاه های اجرایی به مسیر قانونی در حفظ منابع مالی و صرف صحیح آن نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به نقش نظارتی امور اقتصادی و دارایی بر عملکرد دستگاههای اجرایی بیان کرد: نظارت به همراه نظرات کارشناسی و مشاوره های مالی علاوه بر عدم انحراف از مسیر باعث موفقیت دستگاههای اجرایی می شود.

معاون امور منابع و توسعه انسانی استاندار اردبیل اضافه کرد: توانایی و سلامت نفس در اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان بالاست و کارشناسان این مجموعه با درک بهتر از موضوع، واقع بینانه اقدام می کنند.

نژاد محمد با اشاره به اینکه توسعه و بهبود فضای کسب و کار در استان آغاز شده است، بیان کرد: در اولین گام جهش تولید یکی از واحدهای راکد که برای هزار نفر اشتغال ایجاد می کند به بخش خصوصی واگذار شد و سایر واحدها نیز در لیست احیا و راه اندازی قرار دارند.

برچسب‌ها وزارت امور اقتصادی و دارایی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت امور اقتصادی و دارایی اردبیل وزارت امور اقتصادی و دارایی اردبیل امور اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس

تین نیوز

 مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان بطول ۲۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عطاء الله اکبری با بیان اینکه یکی از نگاه های ویژه و خاص دولت سیزدهم توجه به حوزه زیرساخت ها است، گفت: محور خاش سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

اکبری ادامه داد: طول کلی محور خاش سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب ۶ قطعه اجرایی می شود.

وی هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه ذکر کرد و گفت: توسعه بزرگراه ها به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم این دیار، هم اینک در اولویت برنامه های توسعه ای دولت قرار گرفته بطوری که این استان به کارگاه بزرگ راهسازی جهت برخورداری از مسیرهای مطمئن، ایمن و پرامید برای خروج این استان از بست ارتباطی به سایر نقاط کشور تبدیل شده است.

اکبری با بیان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • ضرورت افزایش نقش اقتصاد دیجیتال در اقتصاد کشورها
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • کارگران پیشران توسعه ومسائل اقتصادی هستند