Web Analytics Made Easy - Statcounter

در باشگاه پرسپولیس قانون جدیدی وضع شد.

طرفداری- باشگاه پرسپولیس برای مسئولان، معاونان و کارمندان قانون جدیدی را وضع کرده است.

به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس که در هفته‌های اخیر درگیر حواشی زیادی همچون بی‌پولی، اختلاف نظر بین اعضای هیئت مدیره، پرداخت نشدن مطالبات مربیان و بازیکنان و بدهی‌های زیاد خارجی روبروست در روزهای اخیر قانون عجیبی برای مسئولان، معاونان و کارمندان باشگاه وضع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این قانون که به صورت مکتوب به دست کارمندان باشگاه رسیده و مهدی رسول‌پناه به عنوان سرپرست شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس آن را امضا کرده کد اخلاقی برای کارمندان در نظر گرفته شده و تخطی از این کد اخلاقی، باعث جریمه و واکنش از سوی باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

در کد اخلاقی مورد اشاره آمده که تمام اخبار، اطلاعات، موضع گیری‌ها و تحلیل‌های مربوط به باشگاه باید از طریق بالاترین مقام از ارکان مدیریتی و یا نماینده رسانه‌ای باشگاه به اطلاع عموم برسد. همچنین در این کد اخلاقی که منتشر شده آمده که هیچ یک از کارکنان، مدیران، معاونین و مشاورین در فضای مجازی عمومی یا شخصی خود اظهار نظری «له یا علیه» باشگاه نداشته باشند تا حتی موجب ایجاد هرگونه شائبه در ذهن مخاطب، رسانه‌ها و به ویژه هواداران پرسپولیس نشوند!

با این همه مشخص نیست که با وجود وضع چنین قانونی از سوی سرپرست فعلی باشگاه،  چطور برخی از افراد شاغل در باشگاه پرسپولیس همچنان در فضای مجازی به انتشار مطالب و پاسخ به هواداران مبادرت می‌کنند و حتی گاهی نظرات شخصی خود را از فضای مجازی به هواداران القا می‌کنند.

بیشتر 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فضای مجازی کد اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت

مدودف امروز (شنبه) اظهار داشت که در پاسخ به اقدامات ایالات متحده در مصادره اموال و دارایی‌های مسکو، لازم است امکان فسخ مالکیت و حقوق غیرمالکی خارجی‌ها در قانون پیش بینی شود.

به گزارش ایسنا، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه یادآور شد که قوانین روسیه شامل مفهوم محدودیت‌های متقابل (اقدامات تلافی جویانه) در پاسخ به محدودیت‌های حقوق شهروندان و اشخاص حقوقی روسیه است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی ادامه داد: «این قاعده نیاز به گسترش دارد چون مصادره اموال و دارایی‌های روسیه اساسا نه تنها شامل محدود کردن حقوق بلکه فسخ آنها نیز می‌شود. این امر مستلزم اصلاح قانون است.»

معاون رئیس شورای امنیت روسیه همچنین گفت: «روسیه می‌تواند به مصادره دارایی‌های خود با جبران‌هایی که در قوانین این کشور پیش‌بینی شده است پاسخ دهد. قانون ملی همچنین باید توانایی فسخ مالکیت و حقوق غیرمالکی اتباع خارجی را ایجاد کند. باید با اقدامات تلافی جویانه مقابله شود. ما می‌توانیم چنین چیزی را در قانون خود پیدا کنیم. اینها به اصطلاح اقدامات تلافی جویانه هستند.»

این مقام روسی توضیح داد که مسکو بدیهی است که نمی‌تواند «پاسخ کاملا متقارن» به قانون ایالات متحده در مورد مصادره دارایی‌های روسیه بدهد چون مقدار قابل توجهی از اموال دولتی ایالات متحده در روسیه وجود ندارد: پاسخ می‌تواند نامتقارن باشد.

معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت، ایالات متحده مکانیزمی را برای تصاحب غیرقانونی اموال قیمتی روسیه ایجاد کرده که برخلاف قوانین بین المللی و ملی روسیه است.

وی افزود: «این بدان معنی است که قوانین ما نه تنها باید حقوق افراد خارجی را محدود کند، بلکه باید فسخ آنها را نیز پیش بینی کند تا امکان بازپرداخت به نفع روسیه، اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی روسیه در دارایی‌های اشخاص خارجی از کشورهای غیردوست فراهم شود. این روند نیاز به تنظیمات خاصی در قوانین روسیه دارد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست