Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد دیناروند ازفعالیت وهمکاری 40 روانشناس در حوزه معاونت امور جوانان دستگاه ورزش وجوانان لرستان خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ دیناروند روز سه شنبه در این گفت وگو ضمن تبریک به مناسبت نهم اردیبهشت ماه  وروز روانشناس ومشاوره ،اظهار کرد: حدود 40 مشاورروانشناس در دوره های تربیت مربی وتسهیل گری در مرکز مدت تهران با مساعدت وزارت ورزش وجوانان و اداره کل ورزش وجوانان استان به صورت رایگان شرکت  وگواهی لازم برای اخذ فعالیت را دریافت کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اوبا بیان اینکه این روانشناسان در بحران سیل سال 98  شهرستان پلدختر و بحران کرونا خدمات مشاوره ایی قابل توجهی به مردم ارائه دادند ، تصریح کرد: با شیوع کرونا این روانشناسان ازطریق تماس های تلفنی به مردم برای مهار استرس ناشی از شیوع کرونا خدمات دهی کردند.

 دیناروند از آمادگی دستگاه ورزش وجوانان لرستان برای جذب روانشناسان بیشتر و تاسیس مراکز مشاوره ایی در سطح استان خبرداد و گفت: محدودیتی برای این همکاری وجود ندارد وهمه علاقه مندان می توانند با داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی ومشاوره واخذ پروانه نظام رواشناسی با حوزه معاونت جوانان همکاری کرده و حتی مجوزتاسیس مراکز تخصصی مشاوره را اخذ کنند.

 معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان یادآورشد: دو مرکز مشاوره ای ازدواج وتحکیم خانواده  در دو شهر خرم آباد ودورود به صورت تخصصی در حال فعالیت هستندو در شهرهای بروجرد ، پلدختر و الشتر نیزدرخواست اخذ مجوز برای راه اندازی این مراکز تخصصی ارائه داده شده که در حال پیگیری اخذ مجوز برای آنها هستیم .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشاور ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود

علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از ابلاغ دستورالعمل برگزاری انتخابات دبیرخانه‌های استانی شبکه‌های تخصصی سمن‌ها خبر داد و گفت: این انتخابات در مازندران برگزار می‌شود.

او با تاکید بر اهمیت برگزاری صحیح و شایسته این انتخابات افزود: دبیرخانه‌های استانی نقش مهمی در عملکرد شبکه‌های تخصصی دارند و به عنوان بازوان اجرایی دبیرخانه ملی عمل می‌کنند.

رجبی گفت: این اداره کل هم اکنون در موضوعات مختلف شبکه‌های اجتماعی فعال دارد که سمن‌های جوانان و سایر تشکل‌های فعال در حوزه جوانان در این شبکه‌ها عضویت دارند.

او شبکه‌های تخصصی سمن‌های وزارت ورزش و جوانان را مشتمل بر شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی، شبکه میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه نشاط و اوقات فراغت، شبکه ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، شبکه سلامت اجتماعی، شبکه محیط زیست، شبکه امداد و نجات، شبکه فعالیت‌های جهادی، شبکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (حاشیه نشینی)، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (پیشگیری ازاعتیاد)، شبکه فعالیت‌های خلاق و نوآور، شبکه کارآفرینی و اشتغال پذیری معرفی کرد.

رجبی گفت: شبکه‌های تخصصی در راستای هم افزایی و تعامل اعضاء شبکه در موضوع تخصصی و شناسایی شبکه مسائل موجود ذیل موضوعات مشخص، ایده پردازی و ارائه طرح و برنامه خلاقانه و اجرای هوشمندانه و مدبرانه در بستر فراهم شده در شبکه سازی تخصصی فعالیت خواهند کرد که ساز و کار مناسبی را در راستای رشد و تعالی فعالان اجتماعی و فرهنگی جوان در تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از روان تا درمان
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم