Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال دانشجویی به پاس خدمات 6 ساله شهرام مهدوی مطلق رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد دل نوشته‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ حمید آذربو فعال دانشجویی به پاس خدمات 6 ساله شهرام مهدوی مطلق رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد این گونه آورده است:  فرمانده خط شکن دانشگاه‌های استان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

دنبال کار متفاوتی در حوزه دانشجویی بودیم، می خواستیم دانشجو بتواند با مشکلات جامعه (مفاسد، بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و..) درگیر شود.

 اما از یکسو نمی‌دانستیم از کجا شروع کنیم و از سوی دیگر تعداد کثیری ما را از این اهداف می‌ترساندند!

تا اینکه فرمانده‌ای متفاوت سر راه ما قرار گرفت. فرمانده‌ای که گویی او نیز برای اهداف بزرگی مدیریت بسیج دانشجویی استان را پذیرفته است.

اولین تفاوت مهدوی با سایر مدیران این بود که بچه‌ها را پیدا می‌کرد، نه بچه‌ها او را...

او ما را پیدا کرد، از اهدافمان پرسید، ترسیدیم مهدوی هم محافظه کار باشد!!! پس طرح ها و اهدافمان را با ایما و اشاره گفتیم که مبادا ما را طرد کند.!

اما کمی پیش رفتیم دیدیم او خیلی وقت است برای راهی که انتخاب کرده به دنبال این است که یارانی پیدا کند و با هم برای پیشرفت استان بجنگند و او نیز از زر زور و تزویر رنج های بسیار کشیده بود.

 تا پیش از او دانشجو و دانشگاهیان صرفاً ناظر به مسائل دانشگاه واکنش نشان می‌دادند، اما او با افق جدیدی که ترسیم کرد درصدد بود منزلت دانشجو و دانشگاهیان را ارتقا بخشد.

با رهبری او نقشه راهی تدوین کردیم تا نیروهای انقلابی مطالبه گر تربیت کنیم.

این راه پر فراز و نشیب درگیری‌های زیادی با نهادهای امنیتی و حاکمیتی داشت که هیچ مدیری نه تنها از آن استقبال نمی کند بلکه از آن گریزان است.

 پروژهایی همچون پتروشیمی سقاوه ،حقوق کارگران سد چم شیر، جمعه بازار یاسوج، استخدام های غیرقانونی، طلاق،کارخانه قند و آرد،کارخانه های شن و ماسه  و...به رهبری شهرام مهدوی مطلق انجام گرفت.

 اما در این مسیر بچه ها از سوی نهادی حاکمیتی، امنیتی و دولتی مورد فشار قرار می گرفتند که او سپر بچه ها می‌شدند تا سرعت و انگیزه آنها کم ‌نشود.

 معبری که مهدوی برای دانشگاهیان استان باز نمود به مانند  فرمانده ای بود که  به روی سیم ها دراز کشیده تا بقیه برای فتوحات راحت‌تر گام بردارند.

اکنون وی از مجموعه دانشجویی رفت ولی نیروهایی که تربیت کرد  بیش از پیش آن مسیر را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجو دانشگاه بیکاری آسیب های اجتماعی فرمانده ای مهدوی مطلق بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد