Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۹ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۸ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش در سوادکوه شمالی

سرهنگ شهرام دمساز فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که ۲ قاچاقچی مواد مخدر قصد انتقال مواد از محور‌های مواصلاتی شهرستان سوادکوه به مقصد خراسان رضوی را دارند، موضوع در دستور کار یگان‌های انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران یگان امداد این فرماندهی با انجام گشت‌های کنترلی و عملیات ایست و بازرسی متهمان را در حین حمل مواد مخدر با خودروی سواری شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ دمساز از کشف ۸ کیلو و ۴۱۳ گرم مواد مخدر شامل شیره و حشیش در بازرسی از متهمان و خودروی آنان خبر داد و گفت: این ۲ سوداگر مرگ، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: نیروی انتظامی با تمام توان خود در مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع برق شهری و روستایی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی سارق و همدست وی شدند.

سرهنگ اسدی از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: سارقان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تا کنون به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر به شهروندان توصیه کرد: ضمن همکاری با پلیس در ایجاد امنیتی پایدار در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محل زندگی آنان تردد می‌کنند، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کشف ۲ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در نور

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی نیسان حامل چوب قاچاق ازجنگل‌های شهرستان نور موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی بنفشه ده قرار گرفت.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی‌های قضایی، خودروی مورد نظر را حین تردد در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان متوقف و در بازرسی از آن ۲ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ شالیکار گفت: راننده خودرو به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به پیامد‌های ناشی از قطع بی رویه درختان و قاچاق فراورده‌های جنگلی از مردم خواست: برای جلوگیری از سودجویی‌های افراد فرصت طلب در صورت شناسائی افرادی که اقدام به قاچاق فرآورده‌های جنگلی و منابع طبیعی می‌کنند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق چوب دستگیری قاچاقچی کشف مواد مخدر سوادکوه فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۷۹۸ سارق از ابتدای سالجاری تا کنون در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدرضا علیزاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و درخواست برای برخورد با پدیده سرقت‌ در شهرستان اسلامشهر، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیم‌های ویژه از ماموران پلیس قرار گرفت و در همین راستا نیز چندین طرح برای دستگیری سارقان و مالخران به اجرا درآمد. 

وی افزود: در این راستا با اجرای طرح های انتظامی و امنیت محله محور از ابتدای سال جاری تاکنون با اقدامات انجام شده از سوی ماموران ۷۹۸سارق اماکن خصوصی، محتویات خودرو و قاپ زن  و همچنین مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه متهمان به صدها فقره سرقت اعتراف کرده‌اند، گفت: برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده‌اند. همچنین طرح‌های پلیس برای برخورد با سارقان و مالخران همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه