Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز (سه شنبه) در نشست ویدئو کنفرانس استانداران، اظهار داشت: موضوع انتخابات از افتخارات جمهوری اسلامی ایران بوده و از دستاوردهای بلند انقلاب اسلامی انتخابات محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در انتخابات سرنوشت مردم به دست خودشان تعیین می‌شود، افزود: هر چه مشارکت بالا باشد، می‌تواند در مقبولیت و مشروعیت تأثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور همچنین عنوان کرد: در این دوره از انتخابات اعم از بررسی صلاحیت‌ها و اجرای انتخابات به گونه‌ای بود که کمترین شکایت را داشتیم و آن درصد خیلی کم از (شکایات و اعتراضات) نیز در بررسی منجر به نتیجه خاصی نشد و ما تقریباً بدون هیچ گونه اختلافی نتیجه را اعلام کردیم و در نتیجه نهایی شورای نگهبان نیز تمام حوزه‌ها تأیید شد.

رحمانی فضلی همچنین یادآور شد: اکنون انتخابات تمام شده است و منتظر هستیم مجلس یازدهم به زودی تشکیل شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما انتخابات الکترونیکی را تقریباً در این دوره در تمام ۲۱ فرآیند به غیر از شمارش آرا به کار گرفتیم و فقط در بحث شمارش آرا نتوانستیم با شورای نگهبان به هماهنگی برسیم و امیدواریم برای انتخابات پیش رو که میاندوره‌ای مجلس و ریاست جمهوری خواهد بود، بتوانیم این مرحله را نیز با شورای نگهبان نهایی کنیم.

وزیر کشور در خاتمه سخنانش یادآور شد: در این خصوص آزمایش‌هایی را انجام دادیم که موفق بود و دستگاه‌های احراز هویت که موفق عمل کرد و امسال حتی یک گونه رأی تکراری نیز نداشتیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم نماینده وزیر کشور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است