Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره چگونیان، نایب رییس هیات کاراته استان اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: سال ۹۸ برای هیات سال پرکاری بود و توانستیم به مقام اول در رقابت‌های کاراته وان کشور دست یابیم.

او در ادامه افزود: دستیابی تیم هیات کاراته اصفهان به عنوان قهرمانی در کاراته وان کشور مرهون تمرینات مستمر بازیکنان برتر و حضور مربیان سطح بالای استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همچنین تیم هیات کاراته استان اصفهان در مسابقات لیگ برتر نیز مدعی عنوان قهرمانی است که در حال حاضر این مسابقات به دلیل شیوع کرونا به اتمام نرسیده است.

چگونیان برنامه‌های دیگر برگزار شده توسط هیات در سال ۹۸ را این گونه عنوان کرد: چند هفته همایش‌ها و سمینار‌های رایگان دانش افزایی توسط شورای داوران هیات مخصوص زنان در جهت ارتقای سطح داوری در اصفهان برگزار شد. همچنین نشست‌ها و اردو‌های خارج از فضای رسمی هیات با موضوع کاراته و هدف بازپروری ذهنی و روانی مخصوصا برای مربیان و داوران برگزار شد که قرار است در سال جدید نیز ادامه یابد.

نایب رییس هیات کاراته استان اصفهان از رایزنی‌ها با انجمن‌های مختلف از جمله انجمن دوقلو‌ها و چند قلو‌ها در خصوص گسترش بعد همگانی رشته کاراته در اصفهان خبر داد و گفت: هدف اصلی هیات در سال جدید افزایش جذابیت رشته کاراته و گسترش آن در بین عموم مردم معطوف خواهد بود و قرار است هنر‌های فردی و سلاح که از قدیم جزوی از کاراته بوده و در حال حاضر توجه کمتری به آن می‌شود، پررنگ‌تر شده و همچنین تیمی متشکل از قهرمانان ژیمناستیک به همراه مربیان زبده کاراته ترتیب دهیم که بتوانند ترکیبی از این دو رشته را در پوشش رویداد‌های مختلف برگزار کنند. همچنین برگزاری مسابقات استانی به سبک لیگ برتر برای نوجوانان و جوانان و مسابقاتی با سبک قهرمانی جهان در رده‌های امید و بزرگسالان در دستور کار هیات قرار گرفته است.

او با اشاره به تعطیلی باشگاه‌ها به دلیل شیوع کرونا اضافه کرد: ما سعی کردیم تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم تا از لحاظ ذهنی و جسمانی ورزشکاران با افت ناشی از بی تمرینی مواجه نشوند و در این راستا ابتدا بازیکنان برتر هیات، مربیان، پیشکسوتان و داوران سطح بالا خود را معرفی و پیام‌های سلامت محور خود را در قالب کلیپ‌های کوتاه منتشر کردند.

چگونیان دیگر فعالیت‌های هیات در خصوص حفظ آمادگی بازیکنان در ایام قرنطینه را آموزش مجازی بر شمرد و توضیح داد: همه مربیان به صورت آنلاین با شاگردان خود در ارتباط و پیگیر تمرینات آن‌ها هستند. همچنین کلاس‌های آموزشی برای سبک‌های مختلف کاراته با موضوعات مختلف علوم ورزشی مثل آسیب شناسی و تغذیه ورزشی توسط اساتید ماهر برگزار شد. به مناسبت نیمه شعبان نیز مسابقاتی برای رده‌های سنی برگزار و داوری آن‌ها نیز به صورت مجازی انجام گرفت.

او مهم‌ترین برنامه‌های هیات در ایام کرونا را برگزاری دوره‌های مربیگری عنوان کرد و گفت: دوره تئوری مربیگری درجه ۲ و ۳ قرار است به صورت مجازی برگزار شود که با استقبال زیادی مواجه شده است. همچنین برگزاری جام بانوی قدسیان و مولای عرشیان به میزبانی شهرداری اصفهان به مناسبت ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته است.

او در پایان در خصوص واگذاری تیم سوپرلیگ اصفهان به هیات کاراته سمنان توضیح داد: تیم سوپرلیگ با وجود داشتن بازیکنان حرفه‌ای در جهت فراهم آوردن شرایط مالی بهتر برای بازیکنان، به هیات کاراته استان سمنان واگذار شده است.


انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاراته مسابقات کاراته هیات کاراته استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، پس ازسال‌ها انتظار بالاخره هفته گذشته ۸۵درصد از سهام ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شد. طی این واگذاری سهام پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و رفاه کارگران و سهام استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس واگذار شد. در واگذاری سهام پرسپولیس بخش عمده سهام یعنی ۳۰درصد به بانک شهر اختصاص یافت و این بانک به‌عنوان بزرگ‌ترین سهامدار باشگاه پرسپولیس معرفی شد. با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شده است ۳صندلی هیأت مدیره در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل پرسپولیس توسط بانک شهر تعیین شود.

شایعه تزریق پول توسط سهامداران جدید

به‌دنبال توافق‌های انجام شده در کنسرسیوم خریدار سهام پرسپولیس گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تزریق منابع مالی به این باشگاه و حتی باشگاه استقلال مطرح شده است، به‌طوری که برخی شایعات حاکی از آن است که بانک شهر درنظر دارد به‌زودی ۵۰۰میلیارد تومان نقدینگی به باشگاه تزریق کند و بحث‌های مختلفی نیز درباره تزریق نقدینگی ازسوی هلدینگ خلیج‌فارس به استقلال مطرح می‌شود. حتی در شبکه اجتماعی یک نوع جنگ روانی علیه طرفین با این ابعاد که کدام سهامدار پولدار است شکل گرفته است.

تصور هواداران این است که سهامداران این ۲ باشگاه قادرند بدون طی مراحل قانونی و راسا از منابع داخلی خود به این باشگاه‌ها نقدینگی تزریق کنند به همین دلیل بگو مگو یا به تعبیر عامیانه کل کل هواداران فوتبال بر سر این است که کدام سهامدار پولدارتر است.

بیشتر بخوانید

مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کجا برای دوتیم خرج می‌کنند؟ اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم واقعیت چیست؟ راهکار تامین دخل و خرج سرخابی‌ها

واقعیت این است که این تصور که سهامداران جدید می‌توانند بدون انجام فرآیندهای مرتبط با بنگاه‌داری منابع مالی جدید به این باشگاه تزریق کنند اشتباه است.

در وهله اول باید گفت که سهامدارانی که مالکیت بخشی از سهام یک شرکت را به‌صورت مدیریتی در اختیار دارند در تلاشند تا از طریق کارایی بنگاه زیرمجموعه خود، سود بالاتری به‌دست بیاورند. به بیان بهتر یک سهامدار به این دلیل بخش عمده سهام یک شرکت را می‌خرد که سود بیشتری به‌دست بیاورد و سرمایه‌گذاری در آن شرکت نیز از ۲ مسیرکلی دنبال می‌شود.

به طو کلی شرکت‌ها برای تامین منابع مالی مورد نیاز خود، از ۲روش مستقیم و غیرمستقیم استفاده می‌کنند.

در روش مستقیم منابع مالی مورد نیاز شرکت از ۳ محل اصلی یعنی منابع مالی حاصل از فعالیت شرکت، منابع مالی حاصل از فروش دارایی‌های ثابت و سود انباشته تامین می‌شود.

و در روش غیرمستقیم شرکت می‌تواند منابع مالی مورد نیاز خود را از محل دریافت وام و تسهیلات، افزایش سرمایه و انتشار انواع اوراق بدهی تامین کند.

در چنین شرایطی راهکار کنسرسیوم خریدار سهام پرسپولیس و هلدینگ خلیج‌فارس برای تزریق منابع مالی جدید به سرخابی‌ها استفاده از یکی از این روش‌هاست و چنانچه این سهامداران قصد داشته باشند خود راسا منابع مالی جدیدی به باشگاه تزریق کند این کار باید از طریق افزایش سرمایه از محل آورده نقدی انجام شود. به این معنا که ابتدا در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس یا استقلال طرح افزایش سرمایه به تصویب برسد و سپس با تصویب آن در مجمع عمومی سهامداران و تأیید آن توسط سازمان بورس و اوراق بهادار افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران انجام و منابع مالی جدید از سوی سهامداران عمده به باشگاه‌ها تزریق شود. صحبت از تزریق منابع مالی جدید بدون درنظر گرفتن فرآیند آن، آدرس غلط دادن است.

ضمن اینکه باید درنظر گرفت همین تزریق منابع مالی هم به‌معنای کمک بلاعوض نیست، بلکه به‌معنای افزایش یافتن سهامدار عمده است که درصورت افزایش بهره‌وری شرکت، نفع آن به سهامدار عمده می‌رسد.

کد خبر 847312 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها واگذاری خصوصی‌ سازی فوتبال باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند