Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان ملایر گفت: ۲ هزار خانواده در طرح مواسات مورد حمایت قرارگرفتند و بیش از ۷۰۰ هزار عدد ماسک رایگان هم بین مردم توزیع شده است. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان ملایر متشکل از دستگاه‌های اداری، بسیج و گروه‌های جهادی، کارهای متعددی را برای حفظ سلامت جامعه انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ستاد با 13 کمیته و 8 قرارگاه برای ضدعفونی کردن معابر، غربالگری، فاصله‌گذاری اجتماعی و حمایت از بخش درمانی گام برداشته است.

امام جمعه ملایر، تولید و توزیع ماسک به‌طور رایگان را از دیگر کارهای ستاد مقابله با کرونا دانست و گفت: با مشارکت خیران و گروه‌های جهادی روزانه 25 هزار و درمجموع بیش از 700 هزارعدد ماسک رایگان در بین مردم توزیع شده است.

برقراری با بیان اینکه تولید ماسک در ملایر بیش از نیاز بوده، اعلام کرد: بیش از 5 هزار عدد هم برای زمان بازگشایی نماز جمعه و توزیع بین نمازگزاران انبار شده است.

وی گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر هم چند صد هزار ماسک را برای استفاده در شرایط ضروری، انبار کرده که در صورت نیاز با نرخ دولتی به فروش می‌رسانند.

همدان| جهاد ادامه دارد؛ 500 بسته غذایی در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد

جلوه‌های مواسات در دیار سید جمال ؛ 2 هزار بسته غذایی در اسدآباد توزیع شدهمت بلند بسیجیان رزن برای شکست کرونا؛ تولید 50 هزار عدد ماسک و توزیع 2600 بسته غذایی

رئیس ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان ملایر با اشاره به اجرای طرح مواسات هم مطرح کرد: دستگیری از نیازمندان مورد تأکید دین مبین اسلام است که بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری، این وظیفه فراموش شده را به مردم یاداوری کرد.

برقراری اعلام کرد: بیش از 5 هزار خانواده آسیب‌دیده بر اثر کرونا در ملایر شناسایی شده که در مرحله نخست طرح مواسات 2 هزار خانواده با اهدا بسته‌های معیشتی موردحمایت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: خیران و مردم ملایر نزدیک به 150 میلیون تومان به‌طور نقدی برای اجرای طرح مواسات کمک کرده‌اند، اما بیشتر کمک‌ها غیرنقدی بوده و تعداد زیادی دام هم در روستاها قربانی شده است.

انتهای پیام/744/ی

R41405/P/S6,75/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا مقابله با کرونا طرح مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت

منبع: خبر آنلاین

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • ملایر پنج روز دیگر میزبان دور دوم انتخابات مجلس
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس